Експерти радять
Хочу відкрити свій бізнес!
«Хочу відкрити свій бізнес!» – часто чути знайому фразу. Багато хто мріє відкрити власну справу і добре заробляти. Власний бізнес може бути одним з найбільш корисних занять у житті людини. Як і в усіх хороших речей, тут є свої плюси і мінуси. Для деяких людей наявність власного бізнесу є єдиним способом заробітку. На думку інших, краще працювати на найманій роботі. Люди всі […]
Сирні продукти
На сьогодні навколо сирних продуктів точаться запеклі дискусії і купити справжній сир на прилавках супермаркетів не так уже і просто. Одні вважають, що сирні продукти взагалі не мають права на існування, другі виступають проти, щоб такі продукти взагалі називали «сирними». Сирний продукт зовнішньо нічим не відрізняється від звичайного сиру. Покупець не визначить його навіть за запахом. Відчути миттєво шкоду від […]
Вплив пандемії Covid-19 на поведінку споживачів при виборі кондитерських виробів
За підрахунками Fortune Business Insight, світовий ринок кондитерських виробів 2019 року склав 196,56 млрд дол. США, а 2020-го мав досягти 202,63 млрд дол. США. Однак через пандемію Covid-19 прогнозується, що 2020 року обсяг світового ринку впаде до 188,52 млрд дол. США. Проте, найімовірніше, категорії випічки, печива та снеків постраждають найменше. Під час карантинних заходів на попит впливають два фактори: […]
Риба та морепродукти
Риба та морепродукти мають велике значення у харчуванні людини і становлять значну частину її раціону. За харчовими і кулінарними якостями риба не поступається м’ясу, а за легкістю засвоєння навіть перевершує його, що є однією з переваг цього продукту. Цінність риби як продукту харчування визначається значним вмістом протеїну (білка). Однак крім повноцінних білків, у рибі містяться добре засвоювані жири, мінеральні речовини, а також […]
Локдаун 2.0. До чого готуватися орендарям і власникам приміщень?
2020 рік став найскладнішим для економіки та бізнесу за останнє десятиріччя. Крім звичних проблем, з’явився новий, абсолютно неочікуваний виклик – COVID-19 і пов’язані з ним карантинні обмеження. Ледве перевівши подих після весняного локдауну, підприємці та великий бізнес сприйняли новину про другу хвилю захворюваності і неминуче повторення жорсткого карантину в січні 2021 року на межі паніки. То чого ж варто очікувати […]