Експерти радять
Автоматизація торгівлі – правильний вибір
Ринок програмного забезпечення для автоматизації торгівлі в Україні – монополізований. Перевіреної аналітики щодо розподілу ринку, на жаль, немає, проте за оцінками експертів, наприклад, доля 1С на ринку програм для бухгалтерського обліку складає 98%, приблизно така сама ситуація спостерігається на ринку ERP-програм. Добре це чи погано, важко сказати, але в такій ситуації інколи користувач робить вибір без вибору і не завжди […]
Відеоспостереження та відеоаналітика – прогнози на майбутнє
За оцінкою дослідницького агентства Gartner, ринок відеоспостереження і відеоаналітики мінятиметься таким чином: у 2021 році відбудеться масове впровадження відеоаналітики в торгівлю, медицину, у транспортну сферу і на виробничі підприємства; у 2022 році технологію штучного розуму будуть широко застосовувати, але лише 10% фахівців-аналітиків зможуть використовувати весь її потенціал. Це говорить про те, що технології втечуть далеко вперед, але на трудовому ринку […]
Різдвяна випічка
Випічка є одним із способів приготування їжі. Ще з давніх часів наші предки навчилися випікати хліб на розпеченому камінні та достойно оцінили користь і поживність такого продукту. Згодом випікання урізноманітнили різними рецептами. І в сучасному сьогоденні за допомогою духовки людство навчилося готувати справжні рецепти смачної та корисної випічки. Висока харчова цінність виробів полягає у високому вмісті жирів, вуглеводів і […]
Як налагодити операційну діяльність торгового закладу? Як підвищити фінансовий результат конкретного магазину?
На ці запитання відповісти однозначно неможливо. Результат торгового закладу залежить від злагодженої роботи усіх складових ланок. Керівництво та менеджери компанії аналізують основні чинники підвищення EBITDA в магазині: підвищення доходів; зниження витрат та вносять конкретні пропозиції щодо виконання даних показників. Розглянемо перший основний спосіб виконання EBITDA конкретним торговим закладом, а саме підвищення доходів. Збільшення операційного прибутку магазину залежить щонайперше від збільшення […]
Чого нас навчив непростий 2020 рік…
Цей рік спричинив у сфері роздрібної торгівлі безпрецедентну невизначеність, складність та зміни. Через спалах коронавірусу деякі компанії роздрібної торгівлі процвітали, а інші намагалися вижити. Цікаво, що COVID-19 прискорив розвиток чотирьох ключових тенденцій, які вже впливали на цей сектор економіки: еволюція бізнес-моделі, цінність цілей, жорстка спрямованість на зниження затрат та підвищені можливості споживачів. Розгляньмо яким же чином можна реалізувати зниження витратної […]