Експерти радять

Як обрати приміщення для магазину?

22.12.2020

Запорукою хорошої прибутковості торгового закладу є правильно вибране місце його розташування. А як же вибрати правильну локацію під торговий заклад? Згідно відомої американської приказки,  при виборі місця під торговий заклад найбільш важливими факторами є три  «L» – «Location, location & location». На шальках терезів, як правило, опиняється два варіанти – окреме приміщення  або площа в торговому центрі.  Рекомендую звірити їх […]

Чай чи кава?

22.12.2020

Давайте поміркуємо, який напій найпопулярніший у світі – чай  чи  кава? Англійська кавова асоціація запевняє, що  кава – “найпопулярніший напій”. Загалом щодня споживають  приблизно два мільярди чашок кави. Але не все так просто, як здається на перший погляд. У двох найбільш населених країнах – Індії та Китаї – більшість людей вживають ароматний чай. Каві надають перевагу  в Європі та Північній […]

Мінімальні знання, щоб працювати бухгалтером

22.12.2020

З самого початку, коли лише починаєш вивчати бухгалтерський облік, виникає дуже багато запитань. Особливо цікавить, що необхідно вивчати, а що ні. На курсах бухгалтерського обліку чи в ВУЗі викладачі спрямовують, які підручники читати. А як же бути при самостійному вивченні? Я схиляюся до того, що саме теорію бухгалтерського обліку краще вивчати з викладачами. Це не догма, проте з власного досвіду […]

Промислові товари в магазинах малого формату

22.12.2020

Промислова (супутня) група товарів є досить обширною та багатогранною. Що представити в асортимент магазину  площа якого не дуже велика? Це питання турбуватиме, як підприємця-початківця так і досвідченого оператора ринку. На перший погляд, дана група здається досить легкою та зрозумілою – товари першої необхідності.  На справді, це складна і динамічна група, яка дозволяє генерувати високу маржу. Слід врахувати не мало факторів […]

Онлайн покупки

22.12.2020

З ростом кількості активних користувачів змінюється і картина їх переваг в плані покупок, зроблених онлайн. Потрібно відзначити, що намітилася стійка позитивна тенденція зростання в 2020 році ринку e-commerce. Вже поступово інтернет-простір став для користувачів не тільки місцем спілкування з друзями, пошуку інформації, але і місцем для здійснення покупок товарів. Орієнтовно 63% населення України щодня відвідує надра інтернету для власних цілей. […]