Блог

Локдаун 2.0. До чого готуватися орендарям і власникам приміщень?

31.12.2020

2020 рік став найскладнішим для економіки та бізнесу за останнє десятиріччя. Крім звичних проблем, з’явився новий, абсолютно неочікуваний виклик – COVID-19 і пов’язані з ним карантинні обмеження. Ледве перевівши подих після весняного локдауну, підприємці та великий бізнес сприйняли новину про другу хвилю захворюваності і неминуче повторення жорсткого карантину в січні 2021 року на межі паніки. То чого ж варто очікувати […]

Автоматизація торгівлі – правильний вибір

31.12.2020

Ринок програмного забезпечення для автоматизації торгівлі в Україні – монополізований. Перевіреної аналітики щодо розподілу ринку, на жаль, немає, проте за оцінками експертів, наприклад, доля 1С на ринку програм для бухгалтерського обліку складає 98%, приблизно така сама ситуація спостерігається на ринку ERP-програм. Добре це чи погано, важко сказати, але в такій ситуації інколи користувач робить вибір без вибору і не завжди […]

Відеоспостереження та відеоаналітика – прогнози на майбутнє

31.12.2020

За оцінкою дослідницького агентства Gartner, ринок відеоспостереження і відеоаналітики мінятиметься таким чином: у 2021 році відбудеться масове впровадження відеоаналітики в торгівлю, медицину, у транспортну сферу і на виробничі підприємства; у 2022 році технологію штучного розуму будуть широко застосовувати, але лише 10% фахівців-аналітиків зможуть використовувати весь її потенціал. Це говорить про те, що технології втечуть далеко вперед, але на трудовому ринку […]

Різдвяна випічка

31.12.2020

    Випічка є одним із способів приготування їжі. Ще з давніх часів  наші предки навчилися випікати хліб на розпеченому камінні та достойно оцінили користь і поживність такого продукту. Згодом випікання урізноманітнили різними рецептами. І в сучасному сьогоденні  за допомогою духовки людство навчилося готувати справжні рецепти смачної та корисної випічки. Висока харчова цінність  виробів полягає у високому вмісті жирів, вуглеводів і […]

Як налагодити операційну діяльність торгового закладу? Як підвищити фінансовий результат конкретного магазину?

31.12.2020

На ці запитання відповісти однозначно неможливо. Результат торгового закладу залежить від злагодженої роботи усіх складових ланок. Керівництво та менеджери компанії аналізують основні чинники підвищення EBITDA в магазині: підвищення доходів; зниження витрат та вносять конкретні пропозиції щодо виконання даних показників. Розглянемо перший основний спосіб виконання EBITDA конкретним торговим закладом, а саме підвищення доходів. Збільшення операційного прибутку магазину залежить щонайперше від збільшення […]