Блог
Корпоративна культура як один з ключових факторів формування позитивного бренду роботодавця
Жодна з прогресивних компаній у світі не може існувати без власної корпоративної культури. У разі, якщо керівництво компанії свідомо не створювало свою індивідуальну культуру, то вона виникає в процесі становлення і роботи. Від того, якою буде корпоративна культура компанії залежить в основному її імідж, залученість та лояльність співробітників. В умовах, які нам усім диктує змінений пандемією Covid 19 ринок ритейлу […]
Що означають зірки і їхня кількість на бренді та коньяку
Коньяк – міцний алкогольний напій з білих сортів винограду, один із видів бренді, бурштиново–золотистого кольору, який, згідно з міжнародним торговельним правом, походить від округи міста Коньяк в регіоні Нова Аквітанія у Франції. Коньяк має складний аромат із відтінками ванілі і м’яким гармонійним смаком. Його виготовляють із коньячного спирту, який отримують у результаті перегонки білих сухих виноградних вин із пізнішою витримкою […]
Успішна ініціатива SPAR Австрія із зниження цукру продовжиться 2021 року
Ініціатива щодо зниження цукру, запущена SPAR Австрія в квітні 2019 року разом із виробниками продуктів харчування і напоїв, Австрійською медичною радою, лікарями і медичними асоціаціями, виявилася дуже успішною і буде продовжена 2021 року. Наразі до неї приєдналося 44 партнери. На сьогодні у продукції зменшено понад 11 400 тонн цукру «Рівень споживання цукру в Австрії все ще дуже високий і становить […]
Покупки онлайн – для лінивих? Похід у магазин – для активних?
Якщо купувати онлайн так зручно та вигідно, то чому ж більшість оминають цю «зручність», так і не наважившись сходити по покупки, які займають лише 3–7 хв вашого вільного часу? Для відповіді на це запитання розгляньмо три поширені «перепони», які відлякують покупців від здійснення покупки в інтернет-магазині. 1. Оплата Спосіб оплати покупки посідає не останнє місце серед причин, через які немає […]
Що таке CRM?
Що таке CRM-система для бізнесу, кому вона підходить і для чого потрібна Кожен бізнес хоче більше грошей, прибутку, продажів. Цього можна домогтися за відмінно налагодженими бізнес-процесами, автоматизацією і систематизацією. Саме такого ефекту можна добитися за допомогою CRM-системи. Ця абревіатура розшифровується як Customer Relationship Managment. За допомогою цієї концепції всі бізнес-процеси і активності будуються навколо відносин з клієнтом. Якщо говорити простіше, […]