Корпоративна культура як один з ключових факторів формування позитивного бренду роботодавця

14.01.2021

Жодна з прогресивних компаній у світі не може існувати без власної корпоративної культури. У разі, якщо керівництво компанії свідомо не створювало свою індивідуальну культуру, то вона виникає в процесі становлення і роботи. Від того, якою буде корпоративна культура компанії залежить в основному її імідж, залученість та лояльність співробітників. В умовах, які нам усім диктує змінений пандемією Covid 19 ринок ритейлу – це дуже важливо, адже успішним є тільки впізнаваний, соціальний, відкритий та клієнтоорієнтований бізнес.

Що ж таке корпоративна культура і які основні завдання стоять перед нею?

Корпоративна культура – це взаємини між усіма працівниками підприємства, що будуються на основі цінностей компанії і визначаються у поведінці кожного члена команди. Основними завданнями корпоративної культури є:

  1. Накопичувати та передавати новим працівникам цінності, досвід та знання, що їх набули попередники
  2. Забезпечити максимально ефективне та позитивне спілкування працівників.
  3. Створити в колективі клімат, який дозволить усім працівникам реалізуватися на професійній ниві.
  4. Забезпечити позитивний імідж компанії

В основі корпоративної культури компаній «Наш Край» та SPAR лежить парадигма, що робота – це місце, де ми заробляємо, пізнаємо, творимо, комунікуємо, соціалізуємося та відпочиваємо.

Основні ідеї корпоративної культури найчіткіше відображаються в Місії компанії. Що ж таке місія компанії?

Фактично, “місія компанії” відповідає на такі основні запитання:

  • що компанія робить на даний час?
  • як компанія це робить?
  • що саме відрізняє нашу компанію від конкурентів?

Ми для себе, як прогресивна компанія, визначили наступну місію, а саме:

“Ми лідери національного ринку ритейлу, працюємо на засадах корпоративної соціальної відповідальності та інноваційності, даємо можливість нашим гостям задовільняти свої  потреби у свіжому, якісному, доступному та унікальному товарі в усіх куточках країни і отримувати при цьому масу корисної інформації та позитивних емоцій!”

Цінності компанії – це фундамент її корпоративної культури. Те, як працівники спілкуються одне з одним та з клієнтами, беруть завдання і виконують їх, шукають рішення проблем, – це все про цінності.

Аналізуючи компанії з розвиненою корпоративною культурою можна відмітити закономірність, що цінностей найчастіше буває від трьох до семи – це оптимальна для запам’ятовування кількість. Ми як компанія визначили для себе наступні цінності:

Від щирого серця

Досягаємо мети з вірою в те, що робимо, чесно, сміливо, відповідально, із гармонією в душі та миром у серці.

Щоб бути першим

Концентруємо ресурси у напрямках, де можемо стати лідерами.

Інноваційно

Долаємо межі та створюємо нову реальність.

З бездоганною якістю

Відповідаємо найвибагливішим очікуванням споживачів.

Та високою прибутковістю

Отримуємо високу винагороду за вкладені зусилля та інвестований капітал Одним з головних завдань HR-служби компанії є донесення до кожного працівника місії та цінностей компанії, формування  в інформаційному просторі позитивного іміджу компанії.

Ольга Семенюта, HR менеджер мереж “Наш Край”|SPAR

За матеріалами https://spar.ua/