Блог
Екологічність, інтернаціональна кухня та інші гастрономічні тренди 2021 року
У 2020 році у зв’язку з пандемією ресторанному бізнесу довелося непросто. Для багатьох закладів стояло питання не як розвиватися, а як вижити. У 2021 році епідеміологічна ситуація і пов’язані з нею обмеження багато в чому продовжать диктувати свої правила. Тому пріоритетним трендом у гастрономічному світі залишиться максимальна клієнтоорієнтованість, а саме будь-якими способами задовольняти потреби потенційних покупців та замовників. 1. Інтернаціональна […]
Переваги каси самообслуговування КСО
Супермаркети з касами самообслуговування почали працювати ще в 1992 році в мережі Price Chopper в Нью-Йорку. В Україну вони потрапили набагато пізніше. Пройшли роки, перш ніж ці системи отримали широке поширення. Каси самообслуговування – це ознака якісного нового рівня обслуговування, засіб зміцнення іміджу торгового підприємства. В Україні прорив стався тільки в минулому році, в нашу країну почали поставлятися каси з […]
Визначення основних конкурентних переваг компаній
Загалом спрощений спосіб визначення конкурентної переваги можна сформулювати так: виробники, які вигідно реалізують свої товари, мають перевагу над суперниками, якщо покупці віддають перевагу саме їхній продукції. При цьому деякі переваги мають більшу цінність, ніж інші. Зокрема для того, щоб конкурентна перевага стала стратегічно важливою, треба виконати три умови: • покупці мають усвідомлювати, що товари або послуги, пропоновані нашою компанією, […]
У ВРУ пропонують обмежити комісію за послуги еквайрингу
1 жовтня 2020 року у Верховній Раді України був зареєстрований законопроект № 4178, який передбачає поступове зменшення допустимого розміру інтерчейнджу та спільної комісії за послуги еквайрингу для ритейлу. Документом запропоновано обмежити ставку до 0,5%. На сьогодні вона становить 1,7–3%. Як наголошується в пояснювальній записці до законопроекту, комісія за безготівкові транзакції в Україні є однією з найвищих в Європі і тривалий […]
Корпоративна культура як один з ключових факторів формування позитивного бренду роботодавця
Жодна з прогресивних компаній у світі не може існувати без власної корпоративної культури. У разі, якщо керівництво компанії свідомо не створювало свою індивідуальну культуру, то вона виникає в процесі становлення і роботи. Від того, якою буде корпоративна культура компанії залежить в основному її імідж, залученість та лояльність співробітників. В умовах, які нам усім диктує змінений пандемією Covid 19 ринок ритейлу […]