Блог

Чого нас навчив непростий 2020 рік…

31.12.2020

Цей рік спричинив у сфері роздрібної торгівлі безпрецедентну невизначеність, складність та зміни. Через спалах коронавірусу деякі компанії роздрібної торгівлі процвітали, а інші намагалися вижити. Цікаво, що COVID-19 прискорив розвиток чотирьох ключових тенденцій, які вже впливали на цей сектор економіки: еволюція бізнес-моделі, цінність цілей, жорстка спрямованість на зниження затрат та підвищені можливості споживачів. Розгляньмо яким же чином можна реалізувати зниження витратної […]

Помилки при створенні Private Label

31.12.2020

Перевиробництво з кожним роком тільки набирає обертів. Товарів і послуг виробляють більше, ніж споживають. Продавати стає складніше, як раніше. З появою private labels у світі з’явилася можливість увійти у виробництво, створюючи ексклюзивні та спеціальні продукти. Однак складно повірити, що відповідність продукту і ринку дає старт для всіх, а до фінішу приходять одиниці. Навіть мати зиск, забезпечену високою маржинальністю, стає під силу винятково інноваційним […]

Навіщо магазину продуктів сторінка у Facebook?

31.12.2020

Кількість користувачів Facebook постійно зростає, в Україні більше 14 млн зареєстрованих користувачів. Це велика аудиторія користувачів з якою ви можете взаємодіяти. Сторінка Facebook – це безкоштовна майданчик, за допомогою,  якої продуктовий магазин може охопити свою цільову аудиторію. Причини зареєструвати сторінку у Facebook магазину продуктів: Це можливість прямої комунікації з клієнтом  Інформувати клієнтів про акції у магазині Збільшити продажі  Збільшити лояльність […]

Вплив електронних рекламних буклетів на рішення про покупку

31.12.2020

Згідно з дослідженням Kantar Polska, якість електронних рекламних буклетів впливає на рішення про покупку більшості інтернет-покупців. Опитування, проведене серед інтернет-користувачів, показує, що для 46% респондентів якість рекламного буклету значно впливає на вибір магазину, в якому вони роблять покупки. Таким чином, результати опитування показують, що покупці очікують від торгових мереж на цікаві акційні пропозиції та заохочення до покупки. Це пов’язано з […]

НАССР щороку набуває все більшої актуальності

30.12.2020

НАССР  (Hazard Analysis and Critical Control Points – аналіз небезпечних чинників і критичні контрольні точки) щороку набуває все більшої актуальності. Експорт вітчизняної харчової продукції на національний і європейський ринки неможливий без розробки та впровадження системи управління безпечністю.      Критична контрольна точка – це етап забезпечення «безпеки харчової продукції», на якому можна й важливо здійснити захід щодо керування з метою попередження, усунення або зниження до прийнятного рівня небезпеки, яка загрожує безпеці харчової […]