Блог

Покупки онлайн – для лінивих? Похід у магазин – для активних?

14.01.2021

Якщо купувати онлайн так зручно та вигідно, то чому ж більшість оминають цю «зручність», так і не наважившись сходити по покупки, які займають лише 3–7 хв вашого вільного часу? Для відповіді на це запитання розгляньмо три поширені «перепони», які відлякують покупців від здійснення покупки в інтернет-магазині. 1. Оплата Спосіб оплати покупки посідає не останнє місце серед причин, через які немає […]

Що таке CRM?

13.01.2021

Що таке CRM-система для бізнесу, кому вона підходить і для чого потрібна Кожен бізнес хоче більше грошей, прибутку, продажів. Цього можна домогтися за відмінно налагодженими бізнес-процесами, автоматизацією і систематизацією. Саме такого ефекту можна добитися за допомогою CRM-системи. Ця абревіатура розшифровується як Customer Relationship Managment. За допомогою цієї концепції всі бізнес-процеси і активності будуються навколо відносин з клієнтом. Якщо говорити простіше, […]

Навіщо потрібна відеореклама?

13.01.2021

Відеореклама – відмінний спосіб брендингу. П’ять секунд відео можуть донести набагато більше інформації, ніж будь-який банер або стаття. За допомогою відео ви можете підвищувати лояльність користувачів, щоб вони з більшим задоволенням робили покупки. Залежно від цілей, відеореклама може: збільшувати впізнаваність бренду, залучати на сайт більше потенційних клієнтів,сприяти зростанню продажів. В чому плюси  такої реклами? Інтелектуальна Відео- це інтелектуальний вид реклами.Воно […]

Брі чи камамбер

13.01.2021

Ніжні і м’які сири у «корсеті» білої плісняви, під якою міститься текуча маса блідого кольору, вважаються продуктами гурманів. До сирів з білою пліснявою відносяться брі та камамбер. На перший погляд ці сири абсолютно однакові: обидва виготовляють у Франції, обидва покриті цвіллю, обидва мають приблизно схожий смак. Однак між ними все ж існує незначна різниця. Розглянемо ці сири детальніше. Брі – […]

Клієнти на все життя

13.01.2021

Дев’ять заповідей обслуговування клієнтів: Змушуйте їх повертатися. Запитуйте клієнтів про те, що вони хочуть, і давайте їм це знову і знову. 2. Система, а не «просто посмішки». Те, що Ви говорите «будь ласка» і «дякую», зовсім не гарантує того, що ви робите роботу правильно з першого разу. Тільки  системний підхід може це гарантувати. 3. Обіцяйте менше, робіть більше. Клієнти очікують, […]