Експерти радять
Яку гречку обрати: прості поради та секрети
Гречка – над популярна крупа в нашій країні. Її люблять діти та дорослі, вона практично не має протипоказань і містить величезну кількість вітамінів та мікроелементів, за що отримала назву цариця круп. Але чи знаєте ви, якою має бути якісна гречана крупа і як правильно її вибирати? Різновиди крупи Сьогодні гречану крупу продають у двох формах. Найчастіше зустрічається ядриця, яку отримують […]
Як співробітники крадуть у своїх магазинах і що можна з цим зробити
Згідно зі статистикою, лише 10–20% працівників супермаркетів є абсолютно чесними. Ще 10–20% шукають найменшу можливість для крадіжки. Крім того, регулярне злодійство змушує керівника магазину підозрювати в цьому всіх працівників, що різко погіршує психологічний клімат в колективі. Як правило, інформація з різних джерел ідентична, але є теми, з якими можна посперечатися. Однією з таких тем є твердження про те, що 75% […]
Загадкова полента: італійська страва із давньою історією
Про знамениту італійську страву під назвою полента кажуть, що вона вміє перетворюватися як Попелюшка з казки Шарля Перро: удень це простенька сільська страва, ввечері – вишуканий кулінарний шедевр. Головне в ній – кукурудзяне борошно. Запорука успіху – дотримання технології роботи з цим не найбільш звичним для українців продуктом і, звичайно ж, творчий підхід. Від північно-італійських гір, через швейцарські Альпи та […]
Транспортно-заготівельні витрати: що можна до них відносять
У кожному підприємстві має бути забезпечений точний та достовірний облік запасів, які використовують в його господарській діяльності. У процесі своєї діяльності практично будь-яке торговельне підприємство несе витрати з доставки товарів до місця їхнього зберігання чи реалізації. Такі витрати мають назву транспортно-заготівельних (ТЗВ). З огляду на формулювання п. 9 П(С)БО 9, до ТЗВ відносять такі витрати: – витрати на заготівлю запасів; […]
Переваги та складнощі private label
У категорію власної торгової марки може входити продукція повсякденного попиту, харчові продукти, будівельні матеріали, послуги та інші найменування. Усі товари, що належать до ВТМ, вирізняються більш низькою вартістю за рахунок невисокої собівартості. Крім того, в реалізації таких товарів відсутні посередники, великі маркетингові витрати, що ще більш здешевлює їх. Зазвичай продукція ВТМ реалізується тільки в одній мережі і є її унікальною […]