Експерти радять

Як змінюється курс в ритейлі США для прискорення планів повороту

17.08.2021

В епоху після коронавірусу ринок ритейлу в США, як і в усьому світі, зміниться до невпізнання. Такі компанії, як Ralph Lauren та Under Armor, зараз пожинають плоди цих зусиль, коли покупці повертаються до магазинів, щоб поповнити свої шафи, і інвестори це помічають. За словами аналітика BMO Capital Markets Сімеона Зігеля, значна частина галузі була захищена «покриттям COVID» під час кризи […]

Збираємо дитину до школи: що потрібно купити у супермаркеті

16.08.2021

Зібрати першокласника до школи – не так легко, як здається на перший погляд. Навіть коли потрібно просто купити шкільні зошити, ручки та інші канцтовари, потрібно відповідально підійти до вибору продукції в супермаркеті – вона має бути не тільки привабливою, але і зручною та безпечною. Перший клас – це новий етап у житті батьків та їхнього чада. У першому класі для […]

Оборотність товару: формули, розрахунок та аналіз

12.08.2021

Одним з найважливіших показників ефективності роботи в торгівлі є оборотність товару, за спеціальною формулою нескладно провести розрахунок і реалізовувати найвигідніші позиції асортименту. Так от, у комерційній діяльності процес від купівлі товару до його продажу вважається одним оборотом цього товару. З кожного обороту товару відповідно торговельне підприємство отримує суму націнки. Що більше оборотів товару за певний період часу, то більше націнок, […]

Суто англійське меню: сир чедер

11.08.2021

Сир чедер має величезну популярність серед великобританців – саме ця країна є його батьківщиною. Цей продукт відноситься до напівтвердих сортів сиру. Класичний твердий сир із пастеризованого коров’ячого молока зі щільною, що кришиться, текстурою і яка має блідо-жовтий колір – так усі ми розрізняємо чедер. Хоча сир і  має колір слонової кістки, часто продукт підфарбовують барвником анато, у результаті чого він […]

ВТМ: ставка на унікальність та функціонал

10.08.2021

У пандемію провідні торгові оператори України активно розвивають напрямок власних торгових марок  – ВТМ або ж private label. ВТМ з’явилися практично у всіх товарних категоріях. І це не дивно: актуальні тенденції підтверджують, що зараз споживачеві набагато важливіше функціонал продукту, ніж безпосередньо бренд. Наразі частка ВТМ в Європі складає більш як 40%, у США їхня доля становить 23,4%.   У ВТМ […]