Експерти радять

Оборотність товару: формули, розрахунок та аналіз

12.08.2021

Одним з найважливіших показників ефективності роботи в торгівлі є оборотність товару, за спеціальною формулою нескладно провести розрахунок і реалізовувати найвигідніші позиції асортименту. Так от, у комерційній діяльності процес від купівлі товару до його продажу вважається одним оборотом цього товару. З кожного обороту товару відповідно торговельне підприємство отримує суму націнки. Що більше оборотів товару за певний період часу, то більше націнок, […]

Суто англійське меню: сир чедер

11.08.2021

Сир чедер має величезну популярність серед великобританців – саме ця країна є його батьківщиною. Цей продукт відноситься до напівтвердих сортів сиру. Класичний твердий сир із пастеризованого коров’ячого молока зі щільною, що кришиться, текстурою і яка має блідо-жовтий колір – так усі ми розрізняємо чедер. Хоча сир і  має колір слонової кістки, часто продукт підфарбовують барвником анато, у результаті чого він […]

ВТМ: ставка на унікальність та функціонал

10.08.2021

У пандемію провідні торгові оператори України активно розвивають напрямок власних торгових марок  – ВТМ або ж private label. ВТМ з’явилися практично у всіх товарних категоріях. І це не дивно: актуальні тенденції підтверджують, що зараз споживачеві набагато важливіше функціонал продукту, ніж безпосередньо бренд. Наразі частка ВТМ в Європі складає більш як 40%, у США їхня доля становить 23,4%.   У ВТМ […]

Яловичина: склад і корисні властивості

09.08.2021

Для нормального функціонування людського організму потрібні білки, і м’ясо є головним джерелом цих речовин. Користь яловичини давно доведена наукою: сьогодні навіть діти знають про те, що вона підвищує гемоглобін, позитивно впливає на серцево-судинну систему, зміцнює м’язи, суглоби і кістки. Яловичина з повним правом вважається одним з найбільш популярних і корисних видів м’яса. Однак споживачі знають про нього як про смачну […]

Вірусний контент: 10 інструментів для просування

02.08.2021

Напевно, ви бачили в інтернеті привабливу рекламу, що запам’ятовується. Коли ви її бачите, навіть не задумуєтеся, який вам пропонують товар чи послугу. Ви просто зацікавлені оригінальним фото, незвичним відео. Такою публікацією ви захочете поділитися із своїми друзями та знайомими, надіславши їм посилання. Ось і все –  вірусне поширення інформації запущено. То як же створити контент, яким активно ділитимуться у мережі? […]