Блог
Навчання як частина корпоративної культури компанії «Наш Край» та SPAR
Розвиток нашої компанії базується на професійному та особистісному розвитку кожного працівника. 1. Професійний розвиток передбачає опанування нових професійних навичок, постійне вивчення передового досвіду, засвоєння нових знань із власної та суміжних професій, тобто проекти, спрямовані на розвиток компетентності, зокрема: профмінімум – наявність мінімальних компетенцій для досягнення максимальних цілей, тобто забезпечення менеджерів мінімумом знань для якісного виконання функціональних обов’язків; маркетингова орієнтація – […]
Міфи про SMM
Соціальні мережі мають низку переваг перед нетрадиційними інструментами онлайн-просування (пошукової оптимізації, контекстної і банерної реклами), так і перед традиційними рекламними інструментами. SMM – (від англ. Social Media Marketing) – процес залучення трафіку чи уваги до бренду або продукту через соціальні платформи. SMM як відносно молоде явище оточене міфами: • у соціальних мережах люди нічого не купують. Попри те, що шопінг […]
AUSHAN В НОВОМУ ФОРМАТІ LIFESTORE в Люксембурзі
У 2020 році в м.Люксембург Aushan почав роботу в новому форматі в стилі життєвого простору LifeStore на площі в 12 тис. м2. В основі концепції лежить підтримка філософії здорового способу життя. У новому магазині ритейлер відмовився від традиційного розміщення товарів, і від ряду товарних груп, щоб надати більше площі для продуктів здорового харчування. Відмовилися від таких категорій, як книги і […]
Старий смартфон – нові можливості
Повільна робота, старіння операційної системи, проблеми із завантаженням додатків та інші несправності – не привід викидати старий смартфон на смітник. Цей пристрій ще можна використовувати, адже в ньому залишається екран, акумуляторна батарея, процесор і камера. Морально застарілий телефон із камерою на iOS або Android – корисна річ, яку можна використовувати для організації спостереження в автомобілі, будинку або офісі. Застосування звичайного […]
ЕКСПОРТ РИБИ
Україна здебільшого експортує рибу готову або консервовану (сардини, сардинела, кілька або шпроти), свіжу, охолоджену або морожене рибне філе та інше м’ясо риб (лосось, тріска, судак), готові продукти із сурімі (крабові палички). За липень-вересень 2020 року Україна експортувала на зовнішні ринки 1 005 т готової і консервованої риби на $ 2,1 млн. Такий результат у грошовому вираженні на $ 332,6 тис. […]