Блог
Конкурентні переваги компанії на ринку праці
Нові тенденції в розвитку світової торгівлі останніми десятиріччями потребували перегляду ряду поглядів на проблему стратегічного менеджменту. Загалом провідні компанії світу билися, щоб мати конкурентну перевагу перед опонентами, адже конкурентна перевага – це рівень ефективного використання наявних у розпорядженні фірми всіх видів ресурсів. Розглянемо основні конкурентні переваги компанії, які мають силу на ринку праці: – стабільність компанії; рівень заробітної плати; імідж, […]
Тренди в дизайні реклами 2021 року
Мікс стилів Дизайнери стають сміливішими, а аудиторія більш вибагливою. Можна зміксувати кілька стилів й отримати свіжий погляд на звичні речі. Прості шрифти На перший план виходить легкість та простота сприйняття шрифту, а не його дизайн. Що менше деталей і нагромадженості в шрифті, то краще. Художні ілюстрації Зараз їх використовують переважно в брендингу. Але тренд набуває популярності і в інших напрямках […]
Битва титанів – стандартний офіс чи коворкінг?
Пандемія, що ще досі присутня в світі, та локдаун, який утримує людей у їхніх оселях, примусив левову частку працівників офісу перейти на віддалену роботу, а торгові центри зачинити двері для відвідувачів. До запровадження першої хвилі карантинних заходів у березні 2020 року ринок офісної нерухомості з точки зору інвестицій розглядався як дуже перспективний напрямок. У цьому сегменті попит перевищував пропозицію, але це все було […]
НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (частина 2)
Але як бути першим? Здається , що вся продукція вже існує, неможливо створити якісь інновації, тим паче в сфері продуктів харчування. Приміром, у Великобританії Coca-Cola випустила новий продукт Coca-Cola Life, але перед цим не оновлювала лінійку протягом восьми років. За цей же час Tesco випускала щороку понад 70 нових продуктів у семи категоріях Private Label. Отже, можна бути першим, і […]
Цікаві фільми про маркетинг
«Тут курять», 2005 Фільм заснований на однойменній книзі Крістофера Баклі. Історія розгортається навколо Ніка Нейлора. Він працює в Інституті з вивчення тютюну і займається пропагандою куріння. Його мета – довести американцям, що тютюн зовсім не шкідливий. Незважаючи на те, що робота аж ніяк не приємна, Ніку вдалося домогтися в ній певного успіху. Але з часом він починає переживати і сумніватися […]