Експерти радять

Популярні види морських риб

12.01.2021

Корисною можна  вважати  практично всю морську рибу, що зростає і живе в природному середовищі, а не в штучних умовах. Вживання морської риби хоча би двічі на тиждень допомагає підтримувати здоровий спосіб життя. Наведемо короткий перелік найвідомішої і найдоступнішої риби практично всім споживачам – якщо не в свіжому вигляді, то в солоному, замороженому або консервованому.  Відомим і популярним є оселедець – […]

Переваги та недоліки імпорту

12.01.2021

У вас може виникнути спокуса самостійно отримати доступ до міжнародного виробника, але цей процес тривалий і складний. Добре, якщо у компанії є російськомовний менеджер з міжнародної торгівлі, або добросовісний посередник, що може суттєво допомогти вам подолати не лише бар’єри зв’язку та спілкування, але й деякі складні питання імпорту, особливо якщо це ваша перша поставка. При вирішенні доцільності імпорту того чи […]

Успішні інвестиції

12.01.2021

Скільки можна отримати з інвестиції в, наприклад, 100 доларів через 10 років? Ну… це залежить від того, у що вкласти – відповість більшість серед нас і буде тут абсолютно права. Наведемо кілька цікавих прикладів з історії компаній: так,  ваші 100 доларів, вкладені в акції Amazon 10 років тому,  сьогодні вартують 2 500 доларів. А якби ви вибрали для інвестицій компанію […]

ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА У ПІДПРИЄМСТВІ

12.01.2021

Організація бухгалтерського обліку розпочинається із створення облікової політики, згідно із якою, власне, і розпочинається робота підприємства. Відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16. 07. 1999 р., облікова політика – це пpинципи, методи i процедури, щo використовуються підприємством для склaдання тa подання фінансової звітності.  У МСБО 8 вказано: облікова політика – кoнкретні […]

На зміну ВТМ прийдуть Private Brands роздрібних мереж

12.01.2021

Для повного розуміння ролі і значення Private Label в ритейлі пропоную згадати, з чого почався їхній розвиток. Попередниками ВТМ були так звані білі марки. Так їх називали тому, що представляли собою просте зображення продукту (товару) на білому тлі без вказівки бренду. 50 років тому це була нормальна ситуація, тому що вибір продуктів у магазинах був не дуже широкий, люди купували […]