Експерти радять
Навіщо потрібна відеореклама?
Відеореклама – відмінний спосіб брендингу. П’ять секунд відео можуть донести набагато більше інформації, ніж будь-який банер або стаття. За допомогою відео ви можете підвищувати лояльність користувачів, щоб вони з більшим задоволенням робили покупки. Залежно від цілей, відеореклама може: збільшувати впізнаваність бренду, залучати на сайт більше потенційних клієнтів,сприяти зростанню продажів. В чому плюси такої реклами? Інтелектуальна Відео- це інтелектуальний вид реклами.Воно […]
Брі чи камамбер
Ніжні і м’які сири у «корсеті» білої плісняви, під якою міститься текуча маса блідого кольору, вважаються продуктами гурманів. До сирів з білою пліснявою відносяться брі та камамбер. На перший погляд ці сири абсолютно однакові: обидва виготовляють у Франції, обидва покриті цвіллю, обидва мають приблизно схожий смак. Однак між ними все ж існує незначна різниця. Розглянемо ці сири детальніше. Брі – […]
Клієнти на все життя
Дев’ять заповідей обслуговування клієнтів: Змушуйте їх повертатися. Запитуйте клієнтів про те, що вони хочуть, і давайте їм це знову і знову. 2. Система, а не «просто посмішки». Те, що Ви говорите «будь ласка» і «дякую», зовсім не гарантує того, що ви робите роботу правильно з першого разу. Тільки системний підхід може це гарантувати. 3. Обіцяйте менше, робіть більше. Клієнти очікують, […]
Бонус у стилі ретро
Слово «бонус» у перекладі з латині означає «хороший» або «заслужити». В умовах динамічних ринкових відносин мотивація і заохочення грають важливу роль в успішному розвитку бізнесу. Ефективним і водночас доволі простим інструментом стимулювання зростання продажів і підвищення лояльності клієнтів є ретробонус. Ретробонус, або краще використовувати правильне міжнародне поняття «рибейт» (від англ. «rebate» – знижка на ціну товару, що надається у вигляді […]
Різноманітність відеоаналітики – головний тренд 2021 року
Найближчим часом експерти очікують суттєве зростання світового ринку відеоаналітики. У період з 2021-го до 2025 року всі аналітичні системи будуть масово впроваджені в сектор роздрібної торгівлі (більш ніж на 50% порівняно з 2020 роком), у транспортну сферу (+ 40%), в медицину та охорону здоров’я (на 30% більше, ніж зараз). Крім того, на 20% збільшиться використання систем відеоаналітики у виробництві. Перспективні […]