Експерти радять
Задоволеність клієнта: навіщо вимірювати та у який спосіб?
Більшість компаній розуміють важливість задоволеності їхніх споживачів. Це – ключовий елемент у забезпеченні стійкості та зростання компанії. Ось чому вони розробляють плани дій для кращого задоволення потреб своїх клієнтів. Компанії прагнуть створювати товари та послуги, які б радували їхніх споживачів. Вони постійно шукають, як покращити свої відносини з клієнтами та принести нове «зачарування» у клієнтський досвід. Чи дійсно клієнти задоволені? […]
Бізнес у період епідемії
Багато хто мріє відкрити власну справу і добре заробляти. Більшість вважає, що найкраща робота – це робота на себе. Це і справді так, власний бізнес відкриває перед людиною великі можливості. Безумовно, 2020 рік був не найкращим варіантом для старту бізнесу. Пандемія коронавірусу вдарила по багатьох галузях і вибір сфер для започаткування бізнесу помітно скоротився. Але для деяких людей, що найбільше […]
Хліб – усьому голова
Звісно, найперше – це хліб, і це не просто народна мудрість, хліб направду є основним продуктом харчування в житті людини. «Хліб – усьому голова» – каже народне прислів’я. І вчувається у цьому серйозне, поважне ставлення нашого народу до хліба. Хліб у народі завжди берегли, цінували, шанували та ставилися як до святині. Серед домашніх оберегів найпочесніше місце посідав хліб. Наша […]
Екологічність, інтернаціональна кухня та інші гастрономічні тренди 2021 року
У 2020 році у зв’язку з пандемією ресторанному бізнесу довелося непросто. Для багатьох закладів стояло питання не як розвиватися, а як вижити. У 2021 році епідеміологічна ситуація і пов’язані з нею обмеження багато в чому продовжать диктувати свої правила. Тому пріоритетним трендом у гастрономічному світі залишиться максимальна клієнтоорієнтованість, а саме будь-якими способами задовольняти потреби потенційних покупців та замовників. 1. Інтернаціональна […]
Переваги каси самообслуговування КСО
Супермаркети з касами самообслуговування почали працювати ще в 1992 році в мережі Price Chopper в Нью-Йорку. В Україну вони потрапили набагато пізніше. Пройшли роки, перш ніж ці системи отримали широке поширення. Каси самообслуговування – це ознака якісного нового рівня обслуговування, засіб зміцнення іміджу торгового підприємства. В Україні прорив стався тільки в минулому році, в нашу країну почали поставлятися каси з […]