Покупки онлайн – для лінивих? Похід у магазин – для активних?

14.01.2021

Якщо купувати онлайн так зручно та вигідно, то чому ж більшість оминають цю «зручність», так і не наважившись сходити по покупки, які займають лише 3–7 хв вашого вільного часу?

Для відповіді на це запитання розгляньмо три поширені «перепони», які відлякують покупців від здійснення покупки в інтернет-магазині.

1. Оплата

Спосіб оплати покупки посідає не останнє місце серед причин, через які немає бажання звертатися до послуг онлайн купівлі, адже треба досліджувати як краще буде розплатитися – карткою чи готівкою, як вигідніше (по часу чи коштах). Усе, що треба знати про оплату – це те, як вам зручніше, так і розплачуйтеся. Є два типи оплати, якщо ви звикли тримати кошти на картці – користуйтеся онлайн оплатою, якщо ви не впевнені в тому, який же вам товар спакують у магазині і ви б хотіли спочатку оцінити, чи відповідає замовлення вашим вимогам (можливо, щось зайве) – тоді післяплата ваш варіант.

2. Доставка

Щодо доставки замовлення також варто знати лише два моменти. Перший – це якщо ви замовляєте з доставкою додому, вам потрібно знати лише від якої суми ТЗ доставить вам товар безкоштовно і скупитися, відштовхуючись від цієї суми. Другий – самовивіз із магазину, замовили, вам спакували, ви приїхали без черг забрали. Також за потреби можна лишити коментар до замовлення, щоб пакувальник спакував усе так, як вам потрібно.

3. Упередження

Колись одна компанія, яка займається розробкою та реалізацією меблів, щоб збільшити попит та лишити лише позитивне враження про використання їхньої продукції, вирішила не продавати готові зібрані меблі, а присилати їх у розібраному вигляді з інструкцією для того, щоб покупець міг сам зібрати шафу чи стіл, таким чином подарувавши клієнтові почуття задоволення собою, адже річ, яка буде корисно вам служити, була зібрана власноруч. Семеро із десяти опитаних на запитання «Чи користуєтеся Ви послугою онлайн покупок?» відповідають: «Мені не важко пройтися і скупитися» або щось у цьому дусі. Покупки онлайн – це не заміна «звичним походам» по покупки, це один з варіантів, тобто Ви є власником свого часу і вам вирішувати, коли і як краще зробити. Наше завдання полягає у тому, щоб дати вам варіанти розвитку подій, де ви уже розплановуєте та здійснюєте задумане так, як зручно, задля того самого почуття задоволення собою від продуктивно розпланованого часу. Приємних та вдалих покупок!

Марія Марчук, керівник маркетингового проекту “Інтернет-магазин” мереж “Наш Край”|SPAR

За матеріалами ресурсу https://spar.ua/