Експерти радять
Бізнес у період епідемії
Багато хто мріє відкрити власну справу і добре заробляти. Більшість вважає, що найкраща робота – це робота на себе. Це і справді так, власний бізнес відкриває перед людиною великі можливості. Безумовно, 2020 рік був не найкращим варіантом для старту бізнесу. Пандемія коронавірусу вдарила по багатьох галузях і вибір сфер для започаткування бізнесу помітно скоротився. Але для деяких людей, що найбільше […]
Хліб – усьому голова
Звісно, найперше – це хліб, і це не просто народна мудрість, хліб направду є основним продуктом харчування в житті людини. «Хліб – усьому голова» – каже народне прислів’я. І вчувається у цьому серйозне, поважне ставлення нашого народу до хліба. Хліб у народі завжди берегли, цінували, шанували та ставилися як до святині. Серед домашніх оберегів найпочесніше місце посідав хліб. Наша […]
Екологічність, інтернаціональна кухня та інші гастрономічні тренди 2021 року
У 2020 році у зв’язку з пандемією ресторанному бізнесу довелося непросто. Для багатьох закладів стояло питання не як розвиватися, а як вижити. У 2021 році епідеміологічна ситуація і пов’язані з нею обмеження багато в чому продовжать диктувати свої правила. Тому пріоритетним трендом у гастрономічному світі залишиться максимальна клієнтоорієнтованість, а саме будь-якими способами задовольняти потреби потенційних покупців та замовників. 1. Інтернаціональна […]
Переваги каси самообслуговування КСО
Супермаркети з касами самообслуговування почали працювати ще в 1992 році в мережі Price Chopper в Нью-Йорку. В Україну вони потрапили набагато пізніше. Пройшли роки, перш ніж ці системи отримали широке поширення. Каси самообслуговування – це ознака якісного нового рівня обслуговування, засіб зміцнення іміджу торгового підприємства. В Україні прорив стався тільки в минулому році, в нашу країну почали поставлятися каси з […]
Визначення основних конкурентних переваг компаній
Загалом спрощений спосіб визначення конкурентної переваги можна сформулювати так: виробники, які вигідно реалізують свої товари, мають перевагу над суперниками, якщо покупці віддають перевагу саме їхній продукції. При цьому деякі переваги мають більшу цінність, ніж інші. Зокрема для того, щоб конкурентна перевага стала стратегічно важливою, треба виконати три умови: • покупці мають усвідомлювати, що товари або послуги, пропоновані нашою компанією, […]