Експерти радять

НОВОРІЧНА ПОСТАНОВА: ПОЧНІТЬ ЇСТИ КОРИСНЕ

18.01.2021

Початок Нового року – це можливість для багатьох людей поставити нові цілі, щоб змінити своє життя на краще. Ви вирішили кинути курити, почати займатися в тренажерному залі, розпочати дієту, яка допоможе схуднути, прочитати одну книгу на місяць або почати харчуватися корисно. Однак багаторазово через кілька тижнів нам не вдається наполегливо дотримуватися новорічних постанов, і ми повертаємося до давніх звичок. Відмова […]

Переваги та недоліки вживання шоколаду

18.01.2021

Хто не любить шоколад? Його насичений приємний смак та аромат викликає посмішку на обличчі та хороший настрій. Оскільки полюбляємо його споживати, тож порозмірковуймо про його властивості. Шоколад, безсумнівно, має як переваги, так і недоліки. Перш ніж заглибитися в основну дискусію про користь та шкоду вживання шоколаду, дозвольте мені спершу почати з деяких основних понять. ВИДИ ШОКОЛАДУ Є три види шоколаду, […]

Як digital інструменти допомагають продуктовому магазину?

15.01.2021

Digital – маркетинг (цифровий маркетинг) – це термін для позначення маркетингу товарів та послуг, які використовують цифрові технології, інструменти, канали для залучення цільової аудиторії та її утримання. Digital – маркетинг включає в себе масу тактик, методів, засобів просування товарів, послуг, брендів. До основних інструментів Digital – маркетингу відносять: SEO (search engine optimization) – це процес оптимізації сайту під пошукові системи, […]

А яка реклама ефективна?

15.01.2021

Це основне питання яке виникає коли потрібно збільшити продажі товарів чи послуг, створити відповідний імідж компанії, вивести на ринок новий продукт, ознайомити споживача з унікальними властивостями товару та новими способами його використання. Для того, щоб досягти поставленої мети реклама має бути максимально ефективною. Ефективною є та реклама, яка поєднує в собі дієвий меседж та максимальне охоплення цільової аудиторії. Кожна гривня, […]

Задоволеність клієнта: навіщо вимірювати та у який спосіб?

15.01.2021

Більшість компаній розуміють важливість задоволеності їхніх споживачів. Це – ключовий елемент у забезпеченні стійкості та зростання компанії. Ось чому вони розробляють плани дій для кращого задоволення потреб своїх клієнтів. Компанії прагнуть створювати товари та послуги, які б радували їхніх споживачів. Вони постійно шукають, як покращити свої відносини з клієнтами та принести нове «зачарування» у клієнтський досвід. Чи дійсно клієнти задоволені? […]