Експерти радять

ЕКСПОРТ РИБИ

20.01.2021

Україна здебільшого експортує рибу готову або консервовану (сардини, сардинела, кілька або шпроти), свіжу, охолоджену або морожене рибне філе та інше м’ясо риб (лосось, тріска, судак), готові продукти із сурімі (крабові палички). За липень-вересень 2020 року Україна експортувала на зовнішні ринки 1 005 т готової і консервованої риби на $ 2,1 млн. Такий результат у грошовому вираженні на $ 332,6 тис. […]

Конкурентні переваги компанії на ринку праці

20.01.2021

Нові тенденції в розвитку світової торгівлі останніми десятиріччями потребували перегляду ряду поглядів на проблему стратегічного менеджменту.  Загалом провідні компанії світу билися, щоб мати конкурентну перевагу перед опонентами, адже конкурентна перевага – це рівень ефективного використання наявних у розпорядженні фірми всіх видів ресурсів. Розглянемо основні конкурентні переваги компанії, які мають силу на ринку праці: –  стабільність компанії; рівень заробітної плати; імідж, […]

Тренди в дизайні реклами 2021 року

20.01.2021

Мікс стилів Дизайнери стають сміливішими, а аудиторія більш вибагливою. Можна зміксувати  кілька стилів й отримати свіжий погляд на звичні речі. Прості шрифти На перший план виходить легкість та простота сприйняття шрифту, а не його дизайн. Що менше деталей і нагромадженості в шрифті, то краще. Художні ілюстрації Зараз їх використовують переважно в брендингу. Але тренд набуває популярності і в інших напрямках […]

Битва титанів – стандартний офіс чи коворкінг?

19.01.2021

Пандемія, що ще досі присутня в світі, та локдаун, який утримує людей у їхніх оселях, примусив левову частку  працівників офісу перейти на віддалену роботу, а торгові центри зачинити двері для відвідувачів. До запровадження першої хвилі карантинних заходів у березні 2020 року ринок офісної нерухомості з точки зору інвестицій розглядався як дуже перспективний напрямок. У цьому сегменті попит перевищував пропозицію, але це все було […]

НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (частина 2)

19.01.2021

Але як бути першим? Здається , що вся продукція вже існує, неможливо створити якісь інновації, тим паче в сфері продуктів харчування. Приміром, у Великобританії Coca-Cola випустила новий продукт Coca-Cola Life, але перед цим не оновлювала лінійку протягом восьми років. За цей же час Tesco випускала щороку понад 70 нових продуктів у семи категоріях Private Label. Отже, можна бути першим, і […]