Експерти радять
Навчання як частина корпоративної культури компанії «Наш Край» та SPAR
Розвиток нашої компанії базується на професійному та особистісному розвитку кожного працівника. 1. Професійний розвиток передбачає опанування нових професійних навичок, постійне вивчення передового досвіду, засвоєння нових знань із власної та суміжних професій, тобто проекти, спрямовані на розвиток компетентності, зокрема: профмінімум – наявність мінімальних компетенцій для досягнення максимальних цілей, тобто забезпечення менеджерів мінімумом знань для якісного виконання функціональних обов’язків; маркетингова орієнтація – […]
Міфи про SMM
Соціальні мережі мають низку переваг перед нетрадиційними інструментами онлайн-просування (пошукової оптимізації, контекстної і банерної реклами), так і перед традиційними рекламними інструментами. SMM – (від англ. Social Media Marketing) – процес залучення трафіку чи уваги до бренду або продукту через соціальні платформи. SMM як відносно молоде явище оточене міфами: • у соціальних мережах люди нічого не купують. Попри те, що шопінг […]
Старий смартфон – нові можливості
Повільна робота, старіння операційної системи, проблеми із завантаженням додатків та інші несправності – не привід викидати старий смартфон на смітник. Цей пристрій ще можна використовувати, адже в ньому залишається екран, акумуляторна батарея, процесор і камера. Морально застарілий телефон із камерою на iOS або Android – корисна річ, яку можна використовувати для організації спостереження в автомобілі, будинку або офісі. Застосування звичайного […]
ЕКСПОРТ РИБИ
Україна здебільшого експортує рибу готову або консервовану (сардини, сардинела, кілька або шпроти), свіжу, охолоджену або морожене рибне філе та інше м’ясо риб (лосось, тріска, судак), готові продукти із сурімі (крабові палички). За липень-вересень 2020 року Україна експортувала на зовнішні ринки 1 005 т готової і консервованої риби на $ 2,1 млн. Такий результат у грошовому вираженні на $ 332,6 тис. […]
Конкурентні переваги компанії на ринку праці
Нові тенденції в розвитку світової торгівлі останніми десятиріччями потребували перегляду ряду поглядів на проблему стратегічного менеджменту. Загалом провідні компанії світу билися, щоб мати конкурентну перевагу перед опонентами, адже конкурентна перевага – це рівень ефективного використання наявних у розпорядженні фірми всіх видів ресурсів. Розглянемо основні конкурентні переваги компанії, які мають силу на ринку праці: – стабільність компанії; рівень заробітної плати; імідж, […]