Експерти радять
Тренди в дизайні реклами 2021 року
Мікс стилів Дизайнери стають сміливішими, а аудиторія більш вибагливою. Можна зміксувати кілька стилів й отримати свіжий погляд на звичні речі. Прості шрифти На перший план виходить легкість та простота сприйняття шрифту, а не його дизайн. Що менше деталей і нагромадженості в шрифті, то краще. Художні ілюстрації Зараз їх використовують переважно в брендингу. Але тренд набуває популярності і в інших напрямках […]
Битва титанів – стандартний офіс чи коворкінг?
Пандемія, що ще досі присутня в світі, та локдаун, який утримує людей у їхніх оселях, примусив левову частку працівників офісу перейти на віддалену роботу, а торгові центри зачинити двері для відвідувачів. До запровадження першої хвилі карантинних заходів у березні 2020 року ринок офісної нерухомості з точки зору інвестицій розглядався як дуже перспективний напрямок. У цьому сегменті попит перевищував пропозицію, але це все було […]
НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (частина 2)
Але як бути першим? Здається , що вся продукція вже існує, неможливо створити якісь інновації, тим паче в сфері продуктів харчування. Приміром, у Великобританії Coca-Cola випустила новий продукт Coca-Cola Life, але перед цим не оновлювала лінійку протягом восьми років. За цей же час Tesco випускала щороку понад 70 нових продуктів у семи категоріях Private Label. Отже, можна бути першим, і […]
Цікаві фільми про маркетинг
«Тут курять», 2005 Фільм заснований на однойменній книзі Крістофера Баклі. Історія розгортається навколо Ніка Нейлора. Він працює в Інституті з вивчення тютюну і займається пропагандою куріння. Його мета – довести американцям, що тютюн зовсім не шкідливий. Незважаючи на те, що робота аж ніяк не приємна, Ніку вдалося домогтися в ній певного успіху. Але з часом він починає переживати і сумніватися […]
Інноваційні методи обробки харчових продуктів
Усім відомо, що в процесі приготування кулінарної продукції харчові продукти піддаються обробці. Кулінарну обробку проводять задля надання продуктам властивостей, які роблять їх придатними для вживання в їжу. Залежно від характеру впливу на продукт її поділяють на механічну та теплову обробку. Механічна обробка харчових продуктів протягом багатьох років не змінюється і здійснюється фізичними або гідромеханічними методами. А ось теплова обробка доповнюється сучасними технологіями. Тушкування […]