Експерти радять

Користь кожний день: секретні інгредієнти фруктів та овочів

15.03.2021

Усі батьки прагнуть переконати малечу в тому, що овочі та фрукти дуже корисні. Тільки багато дорослих самі не замислюються над сенсом власних слів, достеменно нічого не знаючи про їхню цінність. Звичайно, вітаміни – це ще не всі корисні компоненти, які містяться у фруктах і овочах. То які ж ще секрети в них містяться? На жаль, діти їх зазвичай не люблять, […]

Боротьба за ефективність: як матеріально і нематеріально мотивувати персонал

15.03.2021

Одна з найбільш актуальних тем уже багато років поспіль – як мотивувати персонал. Кожний роботодавець хотів би знати, де в його працівника кнопка, натиснувши на яку, можна отримати високоефективного, ініціативного та лояльного професіонала. Загалом потрібно пам’ятати, що бажання працівників постійно змінюються і збільшуються. Як тільки основні потреби задоволені, їхнє місце займають інші потреби. Поведінка людини визначається не одним мотивом, а […]

Шопліфтинг по-міському

15.03.2021

Статистичні дані стверджують, кожні п’ять секунд у світі який-небудь шопліфтер здійснює крадіжку. Що таке шопліфтинг і хто частіше піддається спокусі оволодіти річчю безплатно? Що підштовхує людей на крадіжку в супермаркетах і які заходи покарання за це передбачені?  Опираючись на дані з інтернету, відомо, що шопліфтинг як явище виник в 40-х роках минулого століття в США, де з’явилися перші магазини самообслуговування. […]

Збалансована система показників, або BSC як інструмент управління підприємством

12.03.2021

Дієвим інструментом стратегічного та оперативного управління, який дозволяє співвіднести стратегічні цілі компанії з бізнес-процесами і повсякденними діями співробітників на кожному рівні управління, є BSC (Balanced Scorecard), або збалансована система показників. Ця унікальна система дозволяє інтегрувати фінансові та нефінансові показники господарської діяльності компанії, таким чином визначивши ступінь ефективності, збалансованості цілей та їхній причинно-наслідковий зв’язок.     BSC – це кінцевий результат розробки […]

Чотири ери еволюції маркетингу

12.03.2021

Прояви маркетингу з’явилися, коли відбувся перший обмін товарами. А це сталося практично одночасно із виникненням людства. У перших відомих древніх цивілізаціях ще до нашої ери процвітала торгівля, а супроводжувала її реклама. Звичайно, вона була примітивною, але древні папіруси з рекламним текстом, наскельними малюнки і написами збереглися від часів Стародавнього Єгипту і Греції, Риму і навіть шумерської цивілізації. Отже, перша причина […]