Експерти радять

Зростання Private labels як нових конкурентів традиційних брендів

12.03.2021

Частка власних торгових марок у ритейлі хоча й повільно, але зростає – про це йдеться в щорічному дослідженні Асоціаціі виробників приватних торгових марок (Private Label Manufacturers’Association (PLMA).     Це було продиктовано мінливим ставленням людей до споживання: якщо раніше private labels вибирали, керуючись тільки ціною, а не якістю, то зараз покупці просто не бачать різниці. Покупець сьогодні став більш раціональним, розбірливим, […]

Як дізнатися: ознаки і небезпеки несвіжої риби

12.03.2021

У наших краях покупка риби більше схожа на гру в рулетку: ніколи не знаєш, попався  якісний продукт або ж після ситної вечері доведеться звертатися по допомогу до лікаря. Щоб уникнути таких неприємних ситуацій, дізнаємося, як розпізнати зіпсовану рибу. Перший різновид оселедця – це бочковий солоний оселедець.  Така риба вигідна тим, що її можна купити «очима».  Перш за все звертаємо увагу […]

Digital-маркетинг: топ-10 ефективних сервісів

10.03.2021

Немає планування – немає результату. І маркетинг тут не виняток. Під час дистанційного формату роботи маркетолог озброєний тільки ноутбуком з інтернетом і відповідальністю за продажі.  До того ж у період пандемії доводиться більше уваги приділяти аналізу, щоб грамотно розподіляти бюджет і домагатися  ще кращих результатів. А вирішити це завдання допомагають спеціальні сервіси. Trello Це один з найпопулярніших сервісів, який допомагає […]

Що таке конструктор їжі і як він працює

10.03.2021

Хтось любить готувати, а хтось ні. Але рано чи пізно виникають ситуації, коли кожен із нас встає за кухонну плиту. Можливо, це раптовий прихід гостей, можливо, хочеться здивувати близьку людину і врешті-решт може хочеться просто вдома посмакувати стравою рівня хорошого ресторану – а конструктори їжі допомагають творити страви високої кухні. Не вірите? Зараз усе розповімо.  Конструктор їжі має велику популярність […]

На піку весняного сезонного попиту

09.03.2021

Весна – пора відродження, оновлення і надій. Свята або інші важливі події супроводжуються підвищеним попитом на тематичні товари і послуги. Щоб задовольнити попит покупців і надати їм максимально зручний сервіс, сезонними весняними товарами оновлюється асортимент у супермаркеті. Головним є Великдень, або Світле Христове Воскресіння, – найдавніше і найбільш шановане християнське свято. Встановлене воно на згадку про подію, що є центром […]