Покупки в інтернеті? Усе під контролем!

20.04.2021

Інтернет робить життя людини простішим – не потрібно бігати по магазинах у пошуках потрібної речі. Натисканням однієї клавіші комп’ютера можна купити практично будь-який товар. Розповімо, як зробити правильний вибір, про які правила покупки потрібно знати заздалегідь, щоб не отримати проблеми.

26 відсотків  вважають електронний шопінг абсолютно безпечним, і майже половину таким же простим і нескладним. Справді, потрібно лише кілька кліків і введення даних, незалежно від часу доби і ночі, щоб насолодитися замовленим продуктом через кілька днів чи годин.

Ми економимо час і гроші, оскільки ціни в інтернет-магазинах часто знижуються порівняно з продуктами, доступними в автономному режимі. Однак роздрібні торговці добре знають, яким вигідним ринком є ​​електронна комерція, тому на кожному кроці вони використовують різні маркетингові прийоми, щоб залучити клієнтів. На щастя, роблячи покупки в інтернеті, ми маємо більше часу, щоб зважити всі за і проти та переосмислити свою покупку.

То як споживач може опинитися в лабіринті пропозицій покупок в інтернеті?

Вартість доставки

Безцінною зручністю в інтернеті є можливість порівняння цін на товари в різних магазинах. Усе, що вам потрібно зробити, це скористатися механізмом порівняння, за допомогою якого ви будете перенаправлені на сторінку з найкращою пропозицією одним клацанням миші. Однак на веб-сайтах у порівняннях відображаються товари, відсортовані за цінами, що враховують найбільш вигідні витрати на доставку. Магазини зазвичай пропонують кілька варіантів доставки – кур’єр, шафки для посилок. Деякі з них гарантують безплатну доставку, але при певній кількості покупок.

Перш ніж запропонувати пропозицію від механізму порівняння і додати, здавалося б, найдешевший товар у свій кошик, перевірте, скільки він буде коштувати. Швидко може виявитись, що найдешевший вибір – не найдешевший насправді, і ви заощадите більше, якщо вирішите придбати пропозицію в іншому магазині.

Знижки

Не бракує веб-сайтів, які збирають коди знижок, які можна використовувати, ввівши їх у відповідне поле на веб-сайті після додавання покупки в кошик. Якщо ви хочете заощадити, варто підписатися на розсилки ваших улюблених інтернет-магазинів. Іноді знижка надається лише за підписку на розсилку. Магазини регулярно інформують про акції на вибрані товари, тому варто стежити за електронними листами, які вони надсилають, щоб скористатися зниженням цін.

Перевірений продавець

Перш ніж здійснити транзакцію в певному магазині, перевірте, чи є в ньому знаки якості та сертифікати, що підтверджують його достовірність. Перевірте, чи магазин надає точні контактні дані, правила повернення товарів. Прочитайте думки інших користувачів, наприклад, у Facebook стосовно цього підприємця. Однак не варто довіряти всім позитивним думкам без обмежень, тому що багато магазинів вирішують рекламувати, використовуючи маркетинг з уст в уста, і купують позитивні голоси, хвалячи послуги та товари в інтернеті. 

Оплата

Залежно від магазину та рівня просування платформи продажів, ми можемо мати лише один вид оплати або вибрати з кількох. Не можна сумніватися в одному – підприємці відповідають очікуванням споживачів у цьому відношенні.

Одним із способів покупок в інтернеті є оплата карткою. Цей спосіб оплати вимагає введення номера вашої картки, терміну дії та коду CVV2, розташованого праворуч на панелі, на іншій стороні картки (де знаходиться ваш підпис). Для забезпечення транзакції ваш банк може попросити нас про додаткове схвалення платежу, наприклад, використовуючи пароль, надісланий через SMS, або натискаючи повідомлення в мобільному додатку банку. У випадку з картками Visa цей механізм називається Verified by Visa.

Переваги онлайн-платежів карткою значні. Вони заощаджують ваш час та вашу безпеку як споживача.

• Авторизація платежу, здійсненого за допомогою картки, відбувається негайно, тому вам не потрібно чекати зарахування переказу протягом 24 годин – продавець одразу знає, що ви заплатили за замовлення.

• Ви можете зберегти картку за замовчуванням як платіжний інструмент у своєму обліковому записі на веб-сайті або на веб-сайті, де ви часто робите платежі, завдяки цьому вам не доведеться повторно вводити свої дані для подальших покупок.

• Ви можете легко розрахуватися карткою в іноземних інтернет-магазинах.

• Як споживач, ви маєте можливість використовувати процедуру повернення платежів у тому випадку, якщо ваше замовлення виявляється невідповідним опису або якщо виникають проблеми з доставкою товару і вся ситуація не може бути з’ясована у продавця – ви можете прочитати більше про повернення платежів у наступному параграфі.

• Ви можете легко встановити денний або щомісячний ліміт транзакцій, щоб мати більший контроль над своїми витратами та захистити себе у випадку крадіжки картки.

• Ви можете скористатися різними акційними пропозиціями для людей, які платять картками.

Повернення

Незважаючи на те, що ми не торкаємося і не бачимо копію, яка надіслана нам перед покупкою, ми повинні пам’ятати, що кожен споживач має право думати. У вас є 14 днів, щоб вийти з договору та скасувати покупку, якщо товар не відповідає вашим очікуванням. Про це слід повідомити магазин у заяві. Найчастіше це просто форма, яку магазин надсилає електронною поштою, додає до покупки або розміщує на своєму веб-сайті. Якщо ви вирішили придбати товари в інтернеті, які ви можете заздалегідь побачити/приміряти/відчути запах у стаціонарному магазині, це точно варто зробити. Важливо – вам не потрібно вказувати причину, через яку ви вирішили відмовитися від контракту.

Це правило не застосовується, наприклад, якщо ви придбали товар у непідприємницької компанії, якщо його виготовили на замовлення або якщо ви щось продавали з аукціону. Найкраще ознайомитися з умовами магазинів, де ви робите електронні покупки, щоб з відпочатку чітко зрозуміти правила придбання та повернення.

Повернення платежу – додатковий захист клієнта

Споживач, який купує через інтернет, також може скористатися послугою повернення платежів. Це так зване повернення платежу, тобто повернення коштів, яке може ініціювати емітент картки на прохання власника картки. Коли клієнт:

– приходить до висновку, що придбані ним товари чи послуги не відповідають опису або договору;

– не отримає товар, або послуга не буде надана, або товари, крім замовлених, будуть йому доставлені;

– реєструє невідому операцію на рахунку, наприклад, з його картки було стягнено двічі або на суму, відмінну від вартості замовленого товару/послуги;

– і він не може пояснити ситуацію з продавцем, він має право вимагати відшкодування через додаткову скаргу – процедуру повернення платежу.

Банк, як емітент картки, має оцінити, чи має відбутися повернення коштів – адже продавець або постачальник послуг може спробувати довести запит клієнта безпідставним. Тільки після розгляду окремої справи може бути розпочато процедуру повернення.

Тож щиро запрошуємо вас робити покупки в інтернет-магазинах!

Марія Марчук, керівник маркетингового проекту “Інтернет-магазин” мереж “Наш Край”|SPAR

За матеріалами ресурсу https://spar.ua/