Експерти радять
DRUZI дарують бонуси за ваші покупки
Приємно отримувати бонуси із ваших покупок? Сучасна програма лояльності DRUZI – це мобільний додаток, ваша віртуальна картка, що завжди під рукою – допомагає економити ваш бюджет. Саме у цьому додатку вам нараховуються бонуси після кожної покупки, які потім можна знову конвертувати у шопінг в магазинах мереж «Наш Край». За кожну витрачену гривню ви отримуєте 1% бонусів, а ще можна зберігати […]
Літні напої з кавуна: освіжаючі рецепти для спекотного сезону
Коли літнє сонце пече, хочеться чогось прохолодного та смачненького, освіжаючого. Зараз саме розпал сезону кавуна, тому літні напої з цієї ягоди стають справжнім порятунком у спекотну погоду, адже цей соковитий плід містить понад 90% води та безліч корисних речовин. Розглянемо найкращі рецепти кавунових напоїв, які не тільки втамують спрагу, а й принесуть користь здоров’ю. Класичні рецепти кавунових напоїв 1. Кавунове […]
Смак Полісся на вашому столі: Історія успіху ТМ “Шацьк молоко” у мережі “Наш край”
У світі, де якість і натуральність стають визначальними критеріями вибору для споживача, особливого значення набувають локальні виробники, які з любов’ю та відповідальністю створюють свої продукти. Одним із таких на українському ринку є ТМ “Шацьк молоко”, продукція якої займає почесне місце на полицях супермаркетів “Наш Край”, що динамічно розвиваються по всій Україні. Ця історія – не просто про молоко, сир чи […]
Територія корисних продуктів у супермаркеті: сучасний формат, що приносить більше, ніж просто продажі
Успішний продуктовий магазин сьогодні — це не просто зручний асортимент для щоденних потреб. Це місце, яке відповідає новим звичкам і очікуванням сучасного споживача. Відкриття або розвиток торгової точки у 2025 році вимагає зовсім іншого підходу, ніж це було ще кілька років тому. Все частіше покупці шукають не лише хліб, молоко та крупи. Вони прагнуть знайти у супермаркеті товари, які відповідають […]
Напівфабрикати – тренд сучасного ринку: як заробити на зручності для покупців
Сучасний ринок продуктів харчування стрімко змінюється, і одним із найперспективніших напрямів є продаж напівфабрикатів. Зростаючий попит на такі продукти пов’язаний із швидким темпом життя, коли люди шукають способи заощадити час на приготуванні їжі, не втрачаючи при цьому якість і смак. За даними досліджень, ринок заморожених і охолоджених напівфабрикатів щорічно зростає на 6–8%, а в деяких регіонах – ще більше. Це […]