Блог

Операційна діяльність

21.12.2020

Кожен власник прагне зробити свою компанію більш ефективною та прибутковою. Залежно від того, чим займається компанія, які операції для неї є ключовими, обираються інструменти для покращення її оперативної діяльності. Якщо це магазин, то йому, швидше за все слід зосередитися на оптимізації операційних процесів та якості надання послуг. Скоротити витрати і збільшити прибуток компанії – це ціль, яку ставить перед собою […]

Цікаві дослідження в маркетингу

21.12.2020

Річард Вайзман якось розкидав на вулицях Единбурга більше сотні гаманців. На всіх була написана адреса “власника”, а в деяких – вкладені фотографії. Поштою повернулися близько 15% порожніх гаманців. Гаманців, де була фотографія сім’ї – 48%. З фотографіями цуценят повернулися 53%. А з фотками дитини аж 88% гаманців.⠀ Число базових потреб, які хвилюють наш мозок, дуже мало: їжа, безпека, розмноження і […]

Таргетована реклама у Facebook

21.12.2020

Недостатньо створити сайт, сторінку у соцмережі, потрібно, щоб потенційний клієнт дізнався про вас та зацікавився вашою пропозицією. Digital – пропонує безліч інструментів для просування бренду онлайн, створення лояльної аудиторії, збільшення впізнаваності бренду. Розглянемо таргетовану рекламу соцмережі Facebook та її особливості. Таргетована реклама – це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору критеріїв (демографія, місцезнаходження, інтереси, уподобання тощо)  заданому […]

Кому і для чого потрібен бізнес-план

21.12.2020

Будь-який власник-франчайзер  безпосередньо зацікавлений в успішній діяльності своїх партнерів-франчайзі. Саме від цього залежить рівень довіри до бренду і ефективність роботи всієї мережі. Тому відкриття бізнесу на умовах франчайзингу  передбачає довіру до тих, хто дійсно має можливості ефективного розвитку справи. Бізнес-план є важливим і необхідним як для франчайзера –  імідж і репутація бренду, для якого  понад усе, так і для майбутнього […]

Масові знижки vs персональні промоакції

18.12.2020

Масові знижки на товари – це поширений інструмент в рітейлі. Практично в кожній категорії продуктів завжди є товар який можна придбати зі знижкою. Великий відсоток покупців приходить в магазин зі списком товарів, які він має купити. Тобто покупець і так готовий купити товар за повною ціною, але ми пропонуємо йому товар зі знижкою. Виникає питання: чи є альтернатива масовим знижкам? […]