Блог

Як зміцнити вашу імунну систему?

30.12.2020

Мережа супермаркетів «Наш Край» завжди піклується про своїх покупців, тому запустили у продаж нові тропічні фрукти, що сприятимуть відмінним засобом для зміцнення імунітету.  Гранаділа – екзотичний фрукт, що містить високий вміст різних вітамінів, а саме А, С та В групи, також  цей плід багатий цінними мінеральними речовинами, необхідними для нормального метаболізму.   У наявності є папая, яка схожа за властивостями. Незважаючи […]

Вино

30.12.2020

Вино є відомим напо́єм богів, про який можна розповідати безкінечно. Вино – це алкогольний напій міцністю 9–22%. Як з’явилося вино Грузію називають колискою вина. Археологи зафіксували, що перше вино було виготовлено у шостому тисячолітті до нашої ери. Жителі країни перетворили виноградний сік на вино, закопавши його на зиму в землю у квеврі (великий керамічний виріб, схожий на амфору (глечик), без ручок, […]

Зміни у законодавстві

30.12.2020

Законом № 1017, який ухвалила Верховна Рада 1 грудня, перенесено до 1 січня 2022 року обов’язкове застосування РРО для ФОП-єдинників 2–4 групи. Обов’язкове застосування РРО для ФОП-єдинників, які здійснюють реалізацію лікарських засобів і медичних виробів та послуг, складної побутової техніки та ювелірних виробів. Також хороша новина, що скасовують штрафні санкції за невідповідність готівки в касі, штраф за неподання звітності з використання програмного […]

Ринок нерухомості України – тенденції розвитку під час пандемії

30.12.2020

З огляду на ситуацію, яка склалася на ринку нерухомості України, потрібно зазначити, що економічний стан є кращим, ніж у попередні кризові роки. Зараз економіка більш збалансована. Переважно це стосується економічно обґрунтованого курсу гривні у співвідношенні до інших валют, а це, як ми знаємо, основа, яка впливає на те, як формуються орендні ставки на ринку нерухомості. Окрім цього, на ринку нерухомості відсутня «бульбашка», коли […]

Чи потрібно компаніям проводити зріз якості послуг, які вони надають клієнтам?

30.12.2020

На це запитання дати однозначну відповідь непросто. Так, звичайно, надати якісний сервіс покупцям дуже важливо у час жорсткої конкуренції. Переваги якісного сервісу для компанії очевидні, а саме: збільшення кількості постійних клієнтів; зростання рівня лояльності наших покупців; імідж компанії приваблює покупців, які цінують сервіс; зростання імовірності повторної покупки у наших магазинах; зниження кількості скарг, що були викликані некоректною консультацією та продажем. […]