Блог

Чи потрібно компаніям проводити зріз якості послуг, які вони надають клієнтам?

30.12.2020

На це запитання дати однозначну відповідь непросто. Так, звичайно, надати якісний сервіс покупцям дуже важливо у час жорсткої конкуренції. Переваги якісного сервісу для компанії очевидні, а саме: збільшення кількості постійних клієнтів; зростання рівня лояльності наших покупців; імідж компанії приваблює покупців, які цінують сервіс; зростання імовірності повторної покупки у наших магазинах; зниження кількості скарг, що були викликані некоректною консультацією та продажем. […]

Організація бухгалтерського обліку на новоствореному підприємстві

29.12.2020

При створенні підприємства перед власником постають запитання: • із чого розпочати бухгалтерський облік на підприємстві?• чи потрібно затверджувати якісь накази?• коли саме необхідно скласти наказ про облікову політику?   Відповіді на запитання щодо того, як розпочати бухоблік у новоствореному підприємстві та у чиїй це компетенції, надає, як не дивно, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від […]

Відділ «Бакалія» у супермаркеті

29.12.2020

Незважаючи на площу магазину, асортимент відділу «Бакалія» має бути присутнім, це основа основ будь-якого торгового закладу. Його можна назвати товаром першої потреби, який задовольняє різні потреби покупців, дозволяє збільшити кількість чеків. Але потрібно зважити на те, що товари бакалійного відділу переважно забезпечують невисокий коефіцієнт прибутковості. Проте у процесі їхньої реалізації не треба застосовувати великі експлуатаційні витрати (не потрібно спеціального обладнання […]

У кого EBITDA більше, той і правий

29.12.2020

Коротко  про те, чому такий принцип актуальний в будь-якому бізнесі. За допомогою цифр, показників і «страшних слів» фінансисти намагаються уніфікувати підходи до розрахунку ефективності та вартості будь-якого бізнесу в будь-якій галузі. Уся цінність фінансових показників полягає в тому, що через призму їхнього застосування люди не тільки оцінюють ефективність бізнесу, окремих його частин і ресурсів, зокрема персонал (керівників і звичайних фахівців), […]

5 переваг нативної реклами

29.12.2020

1. Корисний контент Такий формат реклами передбачає непрямий натяк на товар. Найчастіше його інтегрують у корисний контент, який потрібний і цікавий аудиторії. 2. Не дратує Така реклама не кричить у лоб «купи мій товар». Вона ненав’язливо розказує про продукт і показує, у яких випадках він потрібний. Таким чином у людини не виникає роздратування від реклами. 3. Ефективніша, ніж пряма реклама […]