Блог
Як налагодити операційну діяльність торгового закладу? Як підвищити фінансовий результат конкретного магазину?
На ці запитання відповісти однозначно неможливо. Результат торгового закладу залежить від злагодженої роботи усіх складових ланок. Керівництво та менеджери компанії аналізують основні чинники підвищення EBITDA в магазині: підвищення доходів; зниження витрат та вносять конкретні пропозиції щодо виконання даних показників. Розглянемо перший основний спосіб виконання EBITDA конкретним торговим закладом, а саме підвищення доходів. Збільшення операційного прибутку магазину залежить щонайперше від збільшення […]
Чого нас навчив непростий 2020 рік…
Цей рік спричинив у сфері роздрібної торгівлі безпрецедентну невизначеність, складність та зміни. Через спалах коронавірусу деякі компанії роздрібної торгівлі процвітали, а інші намагалися вижити. Цікаво, що COVID-19 прискорив розвиток чотирьох ключових тенденцій, які вже впливали на цей сектор економіки: еволюція бізнес-моделі, цінність цілей, жорстка спрямованість на зниження затрат та підвищені можливості споживачів. Розгляньмо яким же чином можна реалізувати зниження витратної […]
Помилки при створенні Private Label
Перевиробництво з кожним роком тільки набирає обертів. Товарів і послуг виробляють більше, ніж споживають. Продавати стає складніше, як раніше. З появою private labels у світі з’явилася можливість увійти у виробництво, створюючи ексклюзивні та спеціальні продукти. Однак складно повірити, що відповідність продукту і ринку дає старт для всіх, а до фінішу приходять одиниці. Навіть мати зиск, забезпечену високою маржинальністю, стає під силу винятково інноваційним […]
Навіщо магазину продуктів сторінка у Facebook?
Кількість користувачів Facebook постійно зростає, в Україні більше 14 млн зареєстрованих користувачів. Це велика аудиторія користувачів з якою ви можете взаємодіяти. Сторінка Facebook – це безкоштовна майданчик, за допомогою, якої продуктовий магазин може охопити свою цільову аудиторію. Причини зареєструвати сторінку у Facebook магазину продуктів: Це можливість прямої комунікації з клієнтом Інформувати клієнтів про акції у магазині Збільшити продажі Збільшити лояльність […]
Вплив електронних рекламних буклетів на рішення про покупку
Згідно з дослідженням Kantar Polska, якість електронних рекламних буклетів впливає на рішення про покупку більшості інтернет-покупців. Опитування, проведене серед інтернет-користувачів, показує, що для 46% респондентів якість рекламного буклету значно впливає на вибір магазину, в якому вони роблять покупки. Таким чином, результати опитування показують, що покупці очікують від торгових мереж на цікаві акційні пропозиції та заохочення до покупки. Це пов’язано з […]