Блог
Чай чи кава?
Давайте поміркуємо, який напій найпопулярніший у світі – чай чи кава? Англійська кавова асоціація запевняє, що кава – “найпопулярніший напій”. Загалом щодня споживають приблизно два мільярди чашок кави. Але не все так просто, як здається на перший погляд. У двох найбільш населених країнах – Індії та Китаї – більшість людей вживають ароматний чай. Каві надають перевагу в Європі та Північній […]
Мінімальні знання, щоб працювати бухгалтером
З самого початку, коли лише починаєш вивчати бухгалтерський облік, виникає дуже багато запитань. Особливо цікавить, що необхідно вивчати, а що ні. На курсах бухгалтерського обліку чи в ВУЗі викладачі спрямовують, які підручники читати. А як же бути при самостійному вивченні? Я схиляюся до того, що саме теорію бухгалтерського обліку краще вивчати з викладачами. Це не догма, проте з власного досвіду […]
Спершу кави…
Наприкінці 2020 року, компанія «SPAR International» створила нову концепцію рішень відділу «coffee to go» для партнерів. ЇЇ родзинкою є унікальна кавова суміш «CENSA». Експерти пройшли довгий процес пошуку та відбору найкращих кавових зерен. Кава в зернах «SPAR CENSA Dark Roast» повільно обсмажена, 100% органічна та сертифікована «Rainforest Alliance». Суміш містить тони червоних фруктів з відтінком іриски, створюючи неперевершений смак, що […]
Промислові товари в магазинах малого формату
Промислова (супутня) група товарів є досить обширною та багатогранною. Що представити в асортимент магазину площа якого не дуже велика? Це питання турбуватиме, як підприємця-початківця так і досвідченого оператора ринку. На перший погляд, дана група здається досить легкою та зрозумілою – товари першої необхідності. На справді, це складна і динамічна група, яка дозволяє генерувати високу маржу. Слід врахувати не мало факторів […]
Онлайн покупки
З ростом кількості активних користувачів змінюється і картина їх переваг в плані покупок, зроблених онлайн. Потрібно відзначити, що намітилася стійка позитивна тенденція зростання в 2020 році ринку e-commerce. Вже поступово інтернет-простір став для користувачів не тільки місцем спілкування з друзями, пошуку інформації, але і місцем для здійснення покупок товарів. Орієнтовно 63% населення України щодня відвідує надра інтернету для власних цілей. […]