Експерти радять
Організація контролю роботи співробітників як одне з ключових завдань HR-менеджера компанії
Контроль персоналу є одним із важливих засобів забезпечення стабільності і результативності управлінського процесу, запобігання кризових явищ у внутрішньому середовищі компанії та подолання невизначеності й можливої реакції працівників на зміни у зовнішньому середовищі. Одночасно контроль персоналу дає інформацію для розробки і можливого корегування стратегій компанії. Налагодження якісної системи управлінського контролю є однією з невід’ємних умов підвищення ефективності та розвитку інноваційної діяльності […]
ПЕРЕВАГИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
Зовні великий, широкий світ з нескінченними можливостями, яскраво-синє небо та свіже повітря. Однак у суботу в центрі міста тисячі перехожих максимально обмежують відчуття свободи. Всі штовхаються, машини гудуть, а ваші нерви надмірно напружені. А про переповнені магазини та черги до каси краще й не згадувати. Але навіть якщо все навпаки (як це відбувається зараз), і всім ліпше залишатися вдома, є […]
Складська нерухомість. Трошки позитиву
На тлі невтішних для українського ринку нерухомості подій 2020 року приємною несподіванкою стала ситуація у складському сегменті. Оскільки більша частина орендарів складської нерухомості так чи інакше пов’язана з торгівлею продуктами харчування, то і негативний вплив карантинних заходів був практично невідчутним. Радше навпаки, багато ритейлерів стикнулися навесні з неочікуваним бумом продажів. А ті, хто не мав змоги працювати у звичному форматі, […]
Про що можна дізнатися з вашої банківської карти
Банківські картки зайняли важливе місце в нашому житті та гаманці. Як правило, всі знають елементарні норми безпеки при здійсненні операцій з банківськими картками, як-от «нікому не повідомляти CVV-код». Але на картках є ще й інша цікава інформація. Номер картки містить в собі певні зашифровані дані. Більшість банківський карток має 16-значний номер (іноді це може бути 13 або 19 цифр). […]
НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 3)
Третій важливий момент при створенні Private Brand – бути значущим для споживача. До того ж не тільки через якісь технічні параметри (зручна викладка продукції, широкі проходи, якісний склад продукту з низьким вмістом цукру тощо), а й в цілому своїм підходом, життєвою позицією. Щоб розкрити поняття «значущості», наводимо приклад з Джеймі Олівером (Jemie Oliver), шеф-кухаря з Великобританії, який став переможцем телешоу «Майстер-шеф» і потім тривалий […]