5 правил безпечних покупок в інтернеті

22.01.2021

Покупці хочуть бути впевненими, що процес онлайн-платежів безпечний. Visa та банки докладають усіх зусиль, щоб досягти цього сподівання. З цією метою вони впроваджують рішення, що запобігають шахрайським транзакціям, а також захищають конфіденційні дані та допомагають повернути гроші у випадку несанкціонованого використання картки. Споживачі також можуть допомогти підвищити рівень захисту під час покупок в інтернеті. Ось кілька корисних порад.

1. Використовуйте безпечні, швидкі та прості способи ідентифікації – нові європейські норми вимагають від банків запитувати додаткове підтвердження того, що особа, яка здійснює операцію, має на це право. Якщо, можливо, використовуйте такі способи підтвердження особи на своєму смартфоні або в мобільному додатку банку, як-от розпізнавання відбитків пальців або обличчя. Це значно полегшить і пришвидшить процес безпечної оплати через інтернет.

2. Зверніть увагу на s – при оплаті в інтернеті переконайтеся, що URL-адреса веб-сайту починається з https: // – буква s в кінці вказує на безпечне з’єднання.

3. Налаштуйте сповіщення про нові транзакції – завдяки цьому ви отримуєте доступ до активності у своєму обліковому записі. Якщо ви помітите якісь незвичні платежі, яких ви не вносили, негайно повідомте про це свій банк. Оплата карткою Visa, також доданою до смартфона, гарантує, що у разі невиправданого списання рахунку його власник має можливість отримати повернення коштів відповідно до правил, що застосовуються в цьому банку.

4. Оплачуйте одним клацанням миші – коли ви зберігаєте картку на смартфоні або в додатку магазину, конфіденційну інформацію часто замінюють цифровим маркером. Це означає, що дані вашої картки не зберігаються, що підвищує їхню безпеку. У деяких магазинах ви можете оплатити покупки одним клацанням миші – просто запустіть послугу, підтвердьте, що картка належить вам, і ви можете швидко та зручно оплачувати свої покупки, не вводячи щоразу дані своєї картки.

5. Регулярно оновлюйте програмне забезпечення та додатки – встановлюйте найновіші версії програмного забезпечення на свій комп’ютер, планшет або телефон. Технічні компанії докладають усіх зусиль, щоб захистити вашу безпеку – оновлюючи програмне забезпечення, ви покращуєте захист своїх даних.

Якщо ви підозрюєте, що відбулася шахрайська операція, зв’яжіться із своїм банком і поясніть ситуацію. Банк часто може допомогти вам повернути ваші гроші.

Марія Марчук, керівник маркетингового проекту “Інтернет-магазин” мереж “Наш Край”|SPAR

За матеріалами https://spar.ua/