Експерти радять
Система продажів кулінарної продукції у торговельних закладах
Як правильно організувати ефективний продаж кулінарної продукції в торговельних закладах? Існує низка закономірностей в поведінці споживачів кулінарної продукції, які надають можливість правильно сформувати стратегію продажів, а саме: – формування асортиментного переліку продукції; – ціноутворення; – мерчандайзинг кулінарної продукції; – управління продажами; – управління якістю. Певні закономірності в споживанні кулінарної продукції потенційним покупцем базуються на тому, що: – вартість готової кулінарної […]
Чому Facebook
Facebook є однією з найбільш популярних соціальних мереж у всьому світі. У ній сотні мільйонів активних користувачів і сотні тисяч сторінок компаній. На сьогодні Facebook – це один з ключових інструментів SMM спеціаліста. Серед основних особливостей Facebook можна виділити достатньо складний інтерфейс, дорослу і забезпечену аудиторію, дороге просування і брендовий формат (користувачі охоче вступають у спільноти, які присвячені певному бренду). […]
Вплив відеоспостереження на поведінку людини
Відеоспостереження стало невід’ємною і вже звичною частиною суспільного життя, спрямоване на безпеку і контроль над тим, що відбувається. Користь відеоспостереження підтверджують результати численних соціальних експериментів та опитувань, що проводяться в багатьох країнах. Технології ХХI століття зробили з відеоспостереження пильне око, яке цілодобово стежить за діями людей. Якщо людина бачить камеру або табличку про її присутність, то автоматично починає контролювати свою […]
Алкогольна політика
Якщо відкинути століття слов’янських монархій і неусвідомленого, а часом невиправданого управління збутом алкоголю, то можна сказати, що в системі державних інститутів і їх влаштування термін «алкогольна політика» зародився на початку 60-х років ХХ століття. Отримуючи все більшого поширення і значення, алкогольна політика держави почала розглядатися як потенційний інструмент для досягнення тих чи інших цілей. Заходи алкогольної політики добре зарекомендували себе […]
Організація контролю роботи співробітників як одне з ключових завдань HR-менеджера компанії
Контроль персоналу є одним із важливих засобів забезпечення стабільності і результативності управлінського процесу, запобігання кризових явищ у внутрішньому середовищі компанії та подолання невизначеності й можливої реакції працівників на зміни у зовнішньому середовищі. Одночасно контроль персоналу дає інформацію для розробки і можливого корегування стратегій компанії. Налагодження якісної системи управлінського контролю є однією з невід’ємних умов підвищення ефективності та розвитку інноваційної діяльності […]