Експерти радять
Складська нерухомість. Трошки позитиву
На тлі невтішних для українського ринку нерухомості подій 2020 року приємною несподіванкою стала ситуація у складському сегменті. Оскільки більша частина орендарів складської нерухомості так чи інакше пов’язана з торгівлею продуктами харчування, то і негативний вплив карантинних заходів був практично невідчутним. Радше навпаки, багато ритейлерів стикнулися навесні з неочікуваним бумом продажів. А ті, хто не мав змоги працювати у звичному форматі, […]
Про що можна дізнатися з вашої банківської карти
Банківські картки зайняли важливе місце в нашому житті та гаманці. Як правило, всі знають елементарні норми безпеки при здійсненні операцій з банківськими картками, як-от «нікому не повідомляти CVV-код». Але на картках є ще й інша цікава інформація. Номер картки містить в собі певні зашифровані дані. Більшість банківський карток має 16-значний номер (іноді це може бути 13 або 19 цифр). […]
НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 3)
Третій важливий момент при створенні Private Brand – бути значущим для споживача. До того ж не тільки через якісь технічні параметри (зручна викладка продукції, широкі проходи, якісний склад продукту з низьким вмістом цукру тощо), а й в цілому своїм підходом, життєвою позицією. Щоб розкрити поняття «значущості», наводимо приклад з Джеймі Олівером (Jemie Oliver), шеф-кухаря з Великобританії, який став переможцем телешоу «Майстер-шеф» і потім тривалий […]
Класифікація риби
Рибу класифікують за такими показниками: місцем і способом існування; розміром або масою; характером покриву шкіри; будовою скелета; родинами і видами; термічним станом. 1. За місцем і способом існування рибу поділяють на: • океанічну (зубатка, тунець, макрурус, нототенія, риба-шабля, риба-капітан); • морську (тріска, камбала, палтус, пікша); • прісноводну (стерлядь, минь, короп); • прохідну, яка живе в морях, а нереститься в річках (осетрові, лососеві), або навпаки […]
Ключові напрямки цифрового маркетингу, які будуть актуальні 2021 року
2020 рік здивував усіх, і всі прогнози на нього майже повністю не справдилися. Тенденції 2021-го засновані на тому, що відбувалося в 2020 році. Експерти назвали головні напрямки, які будуть актуальні в найближчому майбутньому. • Зростання кількості прямих трансляцій і зростання кількості контенту блогерів. Обмеження вплинули на спосіб спілкування людей і багато хто почав проводити все більше прямих трансляцій, а блогери […]