Експерти радять

Про що можна дізнатися з вашої банківської карти

27.01.2021

Банківські картки зайняли важливе місце в нашому житті та гаманці. Як правило, всі знають елементарні норми безпеки при здійсненні операцій з банківськими картками, як-от «нікому не повідомляти CVV-код». Але на картках є ще й інша цікава інформація.     Номер картки містить в собі певні зашифровані дані. Більшість банківський карток має 16-значний номер (іноді це може бути 13 або 19 цифр). […]

НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 3)

27.01.2021

Третій важливий момент при створенні Private Brand – бути значущим для споживача. До того ж не тільки через якісь технічні параметри (зручна викладка продукції, широкі проходи, якісний склад продукту з низьким вмістом цукру тощо), а й в цілому своїм підходом, життєвою позицією. Щоб розкрити поняття «значущості», наводимо приклад з Джеймі Олівером (Jemie Oliver), шеф-кухаря з Великобританії, який став переможцем телешоу «Майстер-шеф» і потім тривалий […]

Класифікація риби

27.01.2021

Рибу класифікують за такими показниками: місцем і способом існування; розміром або масою; характером покриву шкіри; будовою скелета; родинами і видами; термічним станом. 1. За місцем і способом існування рибу поділяють на: • океанічну (зубатка, ту­нець, макрурус, нототенія, риба-шабля, риба-капітан);  • морську (тріска, камбала, палтус, пікша); • прісноводну (стерлядь, минь, короп); • прохідну, яка живе в морях, а нереститься в річках (осет­рові, лососеві), або навпаки […]

Ключові напрямки цифрового маркетингу, які будуть актуальні 2021 року

26.01.2021

2020 рік здивував усіх, і всі прогнози на нього майже повністю не справдилися. Тенденції 2021-го засновані на тому, що відбувалося в 2020 році. Експерти назвали головні напрямки, які будуть актуальні в найближчому майбутньому. • Зростання кількості прямих трансляцій і зростання кількості контенту блогерів. Обмеження вплинули на спосіб спілкування людей і багато хто почав проводити все більше прямих трансляцій, а блогери […]

Цікаві книги про маркетинг

26.01.2021

«На гачку», Нір Еяль Автор описує процес, який формує звичку за допомогою продукту. Також тут він намагається пояснити, чому варто замінити агресивний маркетинг і не витрачати величезні рекламні бюджети. А також розповідає, як саме це зробити. Книга містить багато прикладів, якими користуються популярні бренди для розвитку власних продуктів. За допомогою описаних інструментів у людей формується звичка регулярно використовувати конкретні продукти […]