Експерти радять
Фабрика-кухня: ключовий фактор успіху у власному виробництві
Фабрика-кухня – це підприємство громадського харчування з інноваційними технологіями і повним циклом виробництва, призначене для випуску напівфабрикатів, кулінарних і кондитерських виробів, постачання ними доготовельних підприємств, ресторанів, торговельних закладів. В основі проекту фабрика-кухня лежить чимало позитивних факторів: безпечність продукту, багатозадачність, унікальний асортимент, бренд, єдина виробнича програма, гнучкість та логістична система. Що дасть фабрика-кухня: – стабільну, повторювану якість продукції по всій мережі; […]
Вдосконалення процесів компанії. Реінжиніринг
Процесний підхід інтегрує всі дії, які виконує компанія для задоволення потреб ринку, очікування населення та персоналу. Правильне управління процесом потребує регулярного аналізу даних та вміння приймати управлінські рішення на основі фактів (принцип менеджменту). Необхідно, щоб на всіх рівнях управління процесом особи, які мають право ухвалювати рішення, були компетентні в тому, чи потрібно встрявати в функціонування процесу, і якщо потрібно, то […]
Усе про салати
Салат – це страва, що складається з маленьких шматочків, які можуть бути змішані з соусом або салатною заправкою. Салати включають у себе різноманітні продукти, зокрема овочі, фрукти, м’ясо, яйця, боби, зерна і, звичайно, сир. У зелених салатах використовують як базу зелень, зокрема салатну. Соус, який додають до салату для аромату і додаткового смаку, зазвичай називають заправкою. Більшість салатів подають холодними, […]
Персонал – це ресурс бізнесу
Персонал – це ресурс бізнесу. Він має вартість, життєвий цикл, технічні показники, якість, як і будь-який ресурс. Ефективна система мотивації персоналу обумовлює ефективність діяльності будь-якої компанії. Давно відомо, що саме від мотивації залежить якість роботи персоналу, рівень його продуктивності, прибуток, який він приносить компанії, а також розвиток і, в підсумку, успіх бізнесу. На нашу думку, якісно впроваджена система мотивації впливає […]
«Чому напій, який імпонує багатьом жінкам, ми називаємо ігристим вином, а не звичним нам шампанським. Що заважає це робити: авторські права чи просто забаганки Франції?»
Здавалося б, незначне питання, але воно було розглянуто аж ніяк не на регіональному рівні. Очевидно, проблеми українці не помітили й не зрозуміли, чому просто не можна видрукувати на етикетці слово «шампанське» і спокійно продовжити продавати товар, який звикли брати на полицях алкоголю, відслідковуючи йому притаманну назву. Але таким чином ми зневажили би Францію. Здається дурницею? Можливо, але країна з регіоном, […]