Експерти радять
Що потрібно знати про імпортні напої Private Label
Сьогодні роздрібні торговці витонченіші та потужніші, ніж будь-коли раніше. Усвідомлення стратегій, які застосовують найкращі торгові точки, допоможе вам розробити більш успішну роздрібну торгівлю для вашого бренду напоїв. Однією з тенденцій зростання серед роздрібних торговців є використання приватних торгових марок для формування лояльності до бренду та підвищення прибутковості. Щоб конкурувати у роздрібній торгівлі зараз і в майбутньому, життєво важливо зрозуміти, […]
Як змінить маркетинг покоління Z
Покоління Z (центеніали) – це мільйони людей, які народилися в період 1995–2010 років. Ці люди родом з інтернету. На сьогодні ця аудиторія складає третину споживачів у світі. За деякими оцінками експертів, до 2025 року покоління Z стане одним з найбільших сегментів платоспроможної аудиторії. Вони зовсім не ставлять зайвих запитань – вони «гуглять». Вони не запитують дорогу в перехожих – вони […]
Фрукти та овочі, які слід їсти якомога частіше, особливо під час пандемії коронавірусу
Вони зміцнюють імунітет, покращують здоров’я, стан шкіри і волосся, сприяють зниженню ваги. Фрукти та овочі мають бути на наших столах якомога частіше. Особливо під час пандемії, коли нам потрібна потужна імунна система, щоб захиститися від коронавірусної інфекції. Тому виникає запитання, які з них особливо часто мусять бути в нашому меню? Збалансоване харчування – один із ключових елементів здорового способу життя. […]
Для чого нам управлінський облік
Спочатку дайте відповідь на запитання: чи багато власників або ТОП-менеджерів вивчало підсумкову річну бухгалтерські звітність? Певно, що небагато. Переважно це ті, хто розбирається в бухгалтерії. Основна маса управлінців різного рівня в своїй роботі керуються аналітичними звітами, які висвітлюють саме ті показники, які необхідні для ухвалення зважених рішень. Але водночас управлінського обліку не існує без бухгалтерського. Бухгалтерський облік – […]
Private Label для виробника
Випуск товарів PL для виробника, який має власні сильні бренди, – завжди компроміс. Тому що на одній чаші ваг це канібалізація продажів власних брендів, та ще й з низьким відсотком заробітку, а на другій –потреба ринку в цьому товарі. Так чи інакше така потреба буде задоволена замовником і для виробника бренду краще, якщо канібалізація продажів бренду буде за рахунок товарів, які […]