Експерти радять

Не забудьте прозвітувати: до 1 лютого треба подати інформацію про квоти за 2020 рік

01.02.2021

Часто форму інформації про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, на практиці називають звітом про квоти, який слід подавати щорічно. Тому для зручності саме так цю форму й називатиму далі. Звіт про квоти подають щодо прийняття на роботу громадян, які мають гарантії у сприянні працевлаштуванню. Їхній перелік наведено у ст. 14 «Закону про зайнятість». Сам  звіт річний […]

Сезонні товари в супермаркеті

29.01.2021

Буде помилковою позиція магазину не приділяти належної уваги продукції, яка має чіткий сезонний характер. Обов’язковим є акцент на сезонну продукцію, адже це додаткове джерело прибутку, висока маржа, новий асортимент, що привабить покупця. Протягом року можна представити такі  сезоні групи:  «Сад-город (насіння)», «Св. Валентина/8 Березня», «Пасха», «Гриль-пікнік», «Відпочинок», «Готуємося до школи», «Все для Нового року». Ширина і ціновий сегмент представленого сезонного […]

24 МЕТОДИ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ (ЧАСТИНА 2)

29.01.2021

Продовження (читати частину 1) 7. Райська нагорода. Скільки разів хтось обіцяв вам «груші на вербі» і нічого не сталося? Цей прийом передбачає побудову бачення величезного прибутку в майбутньому в уяві вашого співрозмовника. Тоді виникає думка, що слід підготувати дуже гарну пропозицію, яка заслуговує на таку величезну винагороду. 8. Va banque, або Все на одній карті.  «Це ваша остаточна пропозиція?», «Слухай, […]

Система продажів кулінарної продукції у торговельних закладах

29.01.2021

Як правильно організувати ефективний продаж кулінарної продукції в торговельних закладах? Існує низка закономірностей в поведінці споживачів кулінарної продукції, які надають можливість правильно сформувати стратегію продажів, а саме: – формування асортиментного переліку продукції; – ціноутворення; – мерчандайзинг кулінарної продукції; – управління продажами; – управління якістю. Певні закономірності в споживанні кулінарної продукції потенційним покупцем базуються на тому, що: – вартість готової кулінарної […]

Чому Facebook

29.01.2021

Facebook є однією з найбільш популярних соціальних мереж у всьому світі. У ній сотні мільйонів активних користувачів і сотні тисяч сторінок компаній. На сьогодні Facebook – це один з ключових інструментів SMM спеціаліста. Серед основних особливостей Facebook можна виділити достатньо складний інтерфейс, дорослу і забезпечену аудиторію, дороге просування і брендовий формат (користувачі охоче вступають у спільноти, які присвячені певному бренду). […]