Блог
Помилки при створенні Private Label
Перевиробництво з кожним роком тільки набирає обертів. Товарів і послуг виробляють більше, ніж споживають. Продавати стає складніше, як раніше. З появою private labels у світі з’явилася можливість увійти у виробництво, створюючи ексклюзивні та спеціальні продукти. Однак складно повірити, що відповідність продукту і ринку дає старт для всіх, а до фінішу приходять одиниці. Навіть мати зиск, забезпечену високою маржинальністю, стає під силу винятково інноваційним […]
Навіщо магазину продуктів сторінка у Facebook?
Кількість користувачів Facebook постійно зростає, в Україні більше 14 млн зареєстрованих користувачів. Це велика аудиторія користувачів з якою ви можете взаємодіяти. Сторінка Facebook – це безкоштовна майданчик, за допомогою, якої продуктовий магазин може охопити свою цільову аудиторію. Причини зареєструвати сторінку у Facebook магазину продуктів: Це можливість прямої комунікації з клієнтом Інформувати клієнтів про акції у магазині Збільшити продажі Збільшити лояльність […]
Вплив електронних рекламних буклетів на рішення про покупку
Згідно з дослідженням Kantar Polska, якість електронних рекламних буклетів впливає на рішення про покупку більшості інтернет-покупців. Опитування, проведене серед інтернет-користувачів, показує, що для 46% респондентів якість рекламного буклету значно впливає на вибір магазину, в якому вони роблять покупки. Таким чином, результати опитування показують, що покупці очікують від торгових мереж на цікаві акційні пропозиції та заохочення до покупки. Це пов’язано з […]
НАССР щороку набуває все більшої актуальності
НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – аналіз небезпечних чинників і критичні контрольні точки) щороку набуває все більшої актуальності. Експорт вітчизняної харчової продукції на національний і європейський ринки неможливий без розробки та впровадження системи управління безпечністю. Критична контрольна точка – це етап забезпечення «безпеки харчової продукції», на якому можна й важливо здійснити захід щодо керування з метою попередження, усунення або зниження до прийнятного рівня небезпеки, яка загрожує безпеці харчової […]
SPAR Швейцарія придбає 60 магазинів на АЗС
З 1 січня 2021 року SPAR Швейцарія придбає 60 магазинів на АЗС AVIA у Store Service AG. Це придбання дозволить SPAR значно розширити свої позиції в зростаючому бізнесі АЗС в Швейцарії. Наразі SPAR Швейцарія має успішні цілодобові магазини SPAR Express у 16 заправних станціях AVIA по всій країні. 60 АЗС належать Store Service Holding AG, якими володіють різні компанії-члени AVIA. […]