Блог

НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 4)

02.02.2021

Після того як Private Brand мережі створено, їм потрібно навчитися керувати. Один із способів – зайнятися ко-брендингом, об’єднавши зусилля з одним або кількома гравцями ринку. Один із прикладів Kirkland – спільний бренд ритейлера Costco і мережі кав’ярень Starbucks. У ньому об’єдналися «в одній упаковці» і національний бренд, і Private brand. Лого кав’ярень є гарантією якості, а ритейлер відповідає за поширення. […]

Як маркетологам варто спілкуватися із сучасними дітьми

02.02.2021

Що таке покоління Alpha Уперше про термін «покоління альфа» сказав вчений з Австралії Марк Мак-Кріндл. Він стверджує, що це ті, хто народився починаючи з 2010 року, тобто діти міленіалів. Наприклад, перші діти Alpha з’явилися в один рік із першим iPad. Це діти, які краще за всіх керують планшетами і смартфонами. Також у них є й інші особливості: вони мають голос […]

Не забудьте прозвітувати: до 1 лютого треба подати інформацію про квоти за 2020 рік

01.02.2021

Часто форму інформації про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, на практиці називають звітом про квоти, який слід подавати щорічно. Тому для зручності саме так цю форму й називатиму далі. Звіт про квоти подають щодо прийняття на роботу громадян, які мають гарантії у сприянні працевлаштуванню. Їхній перелік наведено у ст. 14 «Закону про зайнятість». Сам  звіт річний […]

Сезонні товари в супермаркеті

29.01.2021

Буде помилковою позиція магазину не приділяти належної уваги продукції, яка має чіткий сезонний характер. Обов’язковим є акцент на сезонну продукцію, адже це додаткове джерело прибутку, висока маржа, новий асортимент, що привабить покупця. Протягом року можна представити такі  сезоні групи:  «Сад-город (насіння)», «Св. Валентина/8 Березня», «Пасха», «Гриль-пікнік», «Відпочинок», «Готуємося до школи», «Все для Нового року». Ширина і ціновий сегмент представленого сезонного […]

24 МЕТОДИ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ (ЧАСТИНА 2)

29.01.2021

Продовження (читати частину 1) 7. Райська нагорода. Скільки разів хтось обіцяв вам «груші на вербі» і нічого не сталося? Цей прийом передбачає побудову бачення величезного прибутку в майбутньому в уяві вашого співрозмовника. Тоді виникає думка, що слід підготувати дуже гарну пропозицію, яка заслуговує на таку величезну винагороду. 8. Va banque, або Все на одній карті.  «Це ваша остаточна пропозиція?», «Слухай, […]