Блог
Франчайзинг. Пошук найкращої франшизи в Україні: 8 ключових кроків
Якщо задумуєтеся над тим, щоб відкрити власний бізнес по франчайзингу, то спочатку вас чекає довгий і цікавий шлях пошуку найкращої франшизи. Вибирати ви будете із сотень присутніх на ринку франшиз, тому спочатку важливо вміти та могти якісно звузити наявні пропозиції, а далі обрати ту франшизу, яка буде найкраще підходити саме вам. У своїй книзі «Біблія франшизи» Рік Гросман пише, що […]
Фастфуд – розвіюємо міфи
Тривалий час точиться суперечка про користь та шкоду швидкого харчування. Звичайно, чи може фастфуд, який у нас асоціюється з шаурмою, смаженими чебуреками та біляшами, хот-догами, смаженою куркою, бути корисним? Цікаво? Чи можливо змінити думку більшості свідомих споживачів? Розберімося. У буквальному перекладі словосполучення «fast food» – це «швидка їжа». Їжа, яку споживають на ходу, в русі. На відміну від продуктів виготовлення, […]
Майбутнє торгівлі (тренди від Shopify 2021)
Світ змінюється – змінюється дуже швидко і, як казав Льюїс Керролл, «потрібно щосили бігти, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти хоча б удвічі швидше!», а разом зі світом змінюється і торгівля. Тому в умовах стрімкого розвитку e-commerce важливо постійно тримати руку на пульсі та бути в курсі трендів. Нещодавно Shopify поділився трендами на 2021 рік. […]
Котеджні комплекси – нерухомість, в яку вкладатимуть мільйони гривень інвестори 2021 року
Великих змін набув ринок нерухомості в Україні під час пандемії Covid-19. І це стосується кожного сегмента ринку. Карантинні обмеження спонукали більшість людей виїжджати за місто, де є можливість повноцінно жити, бути на природі та вільно дихати на повні груди свіжим повітрям без штрафних санкцій. Винаймання та покупка житла за межами міста стало трендом, яким скористались девелопери і внесли багато цікавих […]
Щотижневі покупки ніколи не можуть бути такими, як рік тому
Останнє опитування споживачів показує, що інтерес українців до інтернет-магазинів під час блокування не був миттєвою примхою. Цей досвід, можливо, назавжди змінив їхні купівельні звички. Революція в електронній комерції Пандемія COVID-19 відкрила нову еру поведінки споживачів. Згідно з дослідженням, більшість українців змінили свої звички в інтернеті під час карантину. Так, 68 відсотків респондентів підтвердили, що за цей час вони зробили великі покупки в інтернеті. Разом […]