Блог

П‘ять лайфхаків для ритейлів: як Private labels стають успішними в постковідних реаліях

03.03.2021

Консалтингове агентство Daymon 5 Keys to Private Brand в своєму останньому дослідженні запропонувало ритейлерам п’ять дієвих лайфхаків. За допомогою цих корисних порад вони зможуть суттєво покращити оберти за рахунок продажу ВТМ. Пріоритет інновацій Ритейлери мають продовжувати приділяти увагу споживчим тенденціям, які існували до пандемії. Наприклад, підтримувати інтерес споживачів до органічних та етнічних продуктів. ВТМ- продукти  розробляють для тих, хто дотримується […]

Свинина: правильна розробка туш, якість та харчова цінність

03.03.2021

Свинина  є прекрасним джерелом білку, який має високу біологічну цінність і всі незамінні амінокислоти. Свиняче м’ясо більше схоже на біле, ніж червоне, і має високий коефіцієнт засвоюваності, який досягає 92 відсотків. То які ж характеристики м’яса та технологічні операції передбачено для розробки свинячих  напівтуш на частини, обвалювання задньої частини, середньої і передньої, напівфабрикатів із свинини і яка харчова цінність та […]

Класифікація та аналіз небезпечних факторів на харчовому виробництві

02.03.2021

Система НАССР керує зниженням ризиків, що пов’язані з харчовими отруєннями споживачів,  удосконаленням харчових продуктів та процесів їхнього виробництва.  Які аспекти потрібно розглянути щонайперше для кращого розуміння функціонування системи безпечності харчових продуктів та принципів НАССР – розповімо у статті. Система  НАССР у своїх рамках має необхідність  здійснювати контроль  усіх ризиків та факторів, які можуть становити загрозу виготовленні безпечного продукту. Небезпечні фактори можна умовно розділити […]

Фуд-тренд, який обов’язково вам сподобається

02.03.2021

Серед найважливіших фуд-трендів 2021 року не втратять популярності заморожені готові страви. По-перше, вони мають тривалий термін зберігання. До того ж завжди є ризик забути про свіжі продукти в холодильнику, а потім через тиждень натрапити на запліснявілі залишки їжі. Тоді як залиште заморожений суп в морозилці – і без проблем можете забувати про нього від трьох (м’ясний) до шести (пісний) місяців. […]

SPAR Угорщина успішно скоротила використання цукру на 97 тонн у продуктах власної торгової марки

25.02.2021

У рамках кампанії «Менше цукру – більше життєздатності!» з 2019 року SPAR Угорщина скоротила в цілому використання цукру на 97 тонн у продуктах власної  торгової марки. Такий значний успіх в зміні рецептури допомагає клієнтам SPAR провадити здоровий спосіб життя. У 2019 SPAR Угорщина представила кампанію із скорочення кількості цукру, який використовують для виробництва продуктів під власним брендом, що продаються в […]