Блог

24 МЕТОДИ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ (ЧАСТИНА 3)

12.02.2021

13. Шок. Щоб добре його зіграти, потрібно кілька акторських вправ перед  дзеркалом. Це щира, негайна і ніби спонтанна реакція здивування на пропозицію.  Успіх залежить від вашої акторської майстерності. Ви можете сильно здивуватися, наскільки це ефективно, коли зіграєте його добре. 14. Порожній гаманець. Ви залучаєте до процесу торгів  іншу сторону.  Ви хочете придбати, ви хочете це, вам це потрібно, ви справді […]

Нові тренди при виборі квартири

11.02.2021

Рік, що минув, став чи не найважчим у новому столітті. Конкуренцію йому може скласти хіба що 2009-й. Але будь-які зміни означають нові можливості. І що глобальніші зрушення відбуваються в економіці та у житті пересічних людей, то грандіознішими можуть стати їхні наслідки. Через карантинні обмеження багатьом людям по всьому світу довелося змінити звичний ритм і розпорядок життя. Час ніби повернувся на […]

Що потрібно знати про імпортні напої Private Label

11.02.2021

        Сьогодні роздрібні торговці витонченіші та потужніші, ніж будь-коли раніше. Усвідомлення стратегій, які застосовують найкращі торгові точки, допоможе вам розробити більш успішну роздрібну торгівлю для вашого бренду напоїв.          Однією з тенденцій зростання серед роздрібних торговців є використання приватних торгових марок для формування лояльності до бренду та підвищення прибутковості. Щоб конкурувати у роздрібній торгівлі зараз і в майбутньому, життєво важливо зрозуміти, […]

ПРО КАВОВИЙ БІЗНЕС

11.02.2021

Із неї починається ранок у багатьох людей, вона допомагає збадьоритися, а її аромат ні з чим не переплутаєш. Так-так, йдеться саме про каву. Хтось не може жити без чашки чорної кави зранку, дехто полюбляє випити еспресо після обіду, хтось віддає перевагу капучино або фрапе під час робочої перерви. Але скажу одне, так багато кави у світі ще не пили. У […]

Як змінить маркетинг покоління Z

11.02.2021

Покоління Z (центеніали) – це мільйони людей, які народилися в період 1995–2010 років. Ці люди родом з інтернету. На сьогодні ця аудиторія складає третину споживачів у світі. За деякими оцінками експертів, до 2025 року покоління Z стане одним з найбільших сегментів платоспроможної аудиторії. Вони зовсім не ставлять зайвих запитань –  вони «гуглять». Вони не запитують дорогу в перехожих – вони […]