Блог
Партизанський маркетинг – шлях до успіху в малому бізнесі
Партизанський маркетинг відрізняється від традиційного гнучкістю, креативністю та орієнтованістю на потреби клієнта. Партизанський маркетинг заснований на знанні психології, що робить його надзвичайно ефективним, тому що 90% покупок здійснюють несвідомо. Правильно організований супровід покупця і «живі» маркетингові засоби посилюють лояльність давніх клієнтів і залучають нових. Партизанський маркетинг – шлях до успіху в малому бізнесі. 20 відмінностей партизанського маркетингу від традиційного. Звичайний […]
Благородні сири з голубою пліснявою
Як блакитна кров вважається ознакою належності до вищого світу, так і блакитні сири є справжньою елітою серед своїх побратимів. Пікантні, гострі, насичені, крихкі блакитні сири – делікатеси і демонструють тонкий смак людини, яка любить дані продукти. Багато джерел засвідчують, що сири з пліснявою існували ще чотири тисячі років тому. Купуючи ці продукти, можна легко уявити, що таким же сиром колись […]
Як підвищити рівень продажів. Психологічні прийоми
84% усіх покупців роблять імпульсивні покупки. Статистика показує, що понад 40% покупців витрачають на покупки більше, ніж планували. Емоції змушують людей робити покупки. Це може бути величезний напис SALE, червоні чи жовті цінники або акції «2 за ціною 1». Таких прийомів безліч, вони все частіше працюють в онлайні. Розповідаємо про психологічні прийоми, які допоможуть підвищити рівень продажу. Продемонструвати продукт у […]
Магазини майбутнього
Експерти кажуть, що вже через 10 років багато супермаркетів зміняться практично до непізнаваності. Нові технології відкривають колосальні можливості – щонайперше вони спрямовані на надання різнобічної інформації про товари (наприклад, вартість і можливість кулінарного використання). Що зміниться в супермаркеті майбутнього і яким уже найближчим часом може стати звичайне відвідування магазину? 1. Магазини будуть гнучкими Їхні інтер’єри зможуть швидко змінюватися, тобто вмітимуть […]
Які потужності підлягaють держaвній реєстрації
Держaвній реєстрації підлягaють потужності, які зaдіяні у будь-якій стaдії виробництвa aбо обігу хaрчових продуктів, чия діяльність не вимагaє отримaння експлуaтаційного дозволу. Якщо підприємство вже отримало експлуaтаційний дозвіл, то реєструвaти потужність не потрібно! Реєстрaція потужності – це процес включення хaрчової потужності до державного реєстру потужностей та присвоєння персонального номеру r-UA-xx-xxxxx. (ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). […]