Блог
Мінімізуємо природні товарні втрати у продуктовому магазині
Зниження товарних втрат у продуктовому магазині – завдання, що вимагає першочергового вирішення. Боротися із цими неприємностями найкраще із залученням професіоналів, вкладаючи гроші в систему безпеки і автоматизований облік товарів. Розгляньмо причини виникнення товарних втрат. Природні товарні втрати – це втрати, що виникають внаслідок впливу негативних і шкідливих умов зовнішнього середовища на продукцію з певними фізико-хімічними і біологічними особливостями у процесі […]
Ковбасні вироби та їхня ідентифікація
Ковбасні вироби – це харчові продукти, які виготовляють із м’ясного фаршу, що проходить термічну обробку або ферментацію, завдяки чому вони стають придатними для безпосереднього вживання. Як класифікують ковбасні вироби за показниками: За видом ковбасні вироби підрозділяються на варені, напівкопчені, копчені, сирокопчені, варено-копчені, сосиски, сардельки, ліверні ковбаси, сальтисон, кров’яні ковбаси, м’ясні хліба, паштети тощо. За видом м’яса – на яловичі, свинячі, […]
Покупки в інтернеті? Усе під контролем!
Інтернет робить життя людини простішим – не потрібно бігати по магазинах у пошуках потрібної речі. Натисканням однієї клавіші комп’ютера можна купити практично будь-який товар. Розповімо, як зробити правильний вибір, про які правила покупки потрібно знати заздалегідь, щоб не отримати проблеми. 26 відсотків вважають електронний шопінг абсолютно безпечним, і майже половину таким же простим і нескладним. Справді, потрібно лише кілька кліків і […]
Прості ідеї для весняного пікніка
Весна – найкращий час для пікніків за містом або в парках. Ще не дуже cпекотно, зелень навколо ще не встигла потьмяніти і припасти пилюкою, земля вже доволі тепла для комфортного проведення часу на траві. А що обов’язково потрібно взятии із собою, аби пікнік вдався на славу? Багато хто з вас, найімовірніше, смажать на пікніках винятково шашлики або інші м’ясні страви, […]
Маркетинг-2021: нові підходи, інструменти, фішки
Розробка ефективної маркетингової стратегії вимагає не тільки збирати статистику власних рекламних кампаній, а й проводити дослідження ринку та оцінку конкурентного середовища. Усе це дозволить застосовувати успішний досвід лідерів вашої ніші, використовувати правильні канали для комунікації з аудиторією, формувати свою стійку конкурентну перевагу та знаходити робочі практики для просування свого продукту. Беріть на озброєння нові підходи та інструменти і вперед до […]