Блог

Шопліфтинг по-міському

15.03.2021

Статистичні дані стверджують, кожні п’ять секунд у світі який-небудь шопліфтер здійснює крадіжку. Що таке шопліфтинг і хто частіше піддається спокусі оволодіти річчю безплатно? Що підштовхує людей на крадіжку в супермаркетах і які заходи покарання за це передбачені?  Опираючись на дані з інтернету, відомо, що шопліфтинг як явище виник в 40-х роках минулого століття в США, де з’явилися перші магазини самообслуговування. […]

Партнер SPAR Ірландія розмістив найбільшу установку сонячних панелей в Дубліні

12.03.2021

Компанія BWG Foods  встановила  800 сонячних панелей у своєму національному розподільчому центрі. BWG Foods є партнером Spar Ірландія і співпрацює з продавцем для встановлення сонячних енергоблоків у кількох супермаркетах EUROSPAR. Новий масштабний проект передбачає близько 25 мільйонів євро інвестицій в чотирирічну стратегію сталого розвитку. Компанія бере курс на відновлювальні джерела енергії, щоб суттєво зменшити вплив на навколишнє середовище своєї  системи […]

Збалансована система показників, або BSC як інструмент управління підприємством

12.03.2021

Дієвим інструментом стратегічного та оперативного управління, який дозволяє співвіднести стратегічні цілі компанії з бізнес-процесами і повсякденними діями співробітників на кожному рівні управління, є BSC (Balanced Scorecard), або збалансована система показників. Ця унікальна система дозволяє інтегрувати фінансові та нефінансові показники господарської діяльності компанії, таким чином визначивши ступінь ефективності, збалансованості цілей та їхній причинно-наслідковий зв’язок.     BSC – це кінцевий результат розробки […]

Чотири ери еволюції маркетингу

12.03.2021

Прояви маркетингу з’явилися, коли відбувся перший обмін товарами. А це сталося практично одночасно із виникненням людства. У перших відомих древніх цивілізаціях ще до нашої ери процвітала торгівля, а супроводжувала її реклама. Звичайно, вона була примітивною, але древні папіруси з рекламним текстом, наскельними малюнки і написами збереглися від часів Стародавнього Єгипту і Греції, Риму і навіть шумерської цивілізації. Отже, перша причина […]

Зростання Private labels як нових конкурентів традиційних брендів

12.03.2021

Частка власних торгових марок у ритейлі хоча й повільно, але зростає – про це йдеться в щорічному дослідженні Асоціаціі виробників приватних торгових марок (Private Label Manufacturers’Association (PLMA).     Це було продиктовано мінливим ставленням людей до споживання: якщо раніше private labels вибирали, керуючись тільки ціною, а не якістю, то зараз покупці просто не бачать різниці. Покупець сьогодні став більш раціональним, розбірливим, […]