Мультиформатна стратегія SPAR Польща: власні магазини і роздрібні торговці

23.04.2021

SPAR Польща пропонує вражаючий асортимент товарів у різних цінових категоріях, допомагаючи клієнту через можливість справді великого вибору знайти те, що якнайкраще йому підійде. Реалізацію такого підходу забезпечила мультиформатна стратегія. Вона охоплює магазини, що належать компаніям і незалежним роздрібним  торговцям.

Мультиформатна стратегія

SPAR недавно відкрив супермаркети у Варшаві і Вроцлаві, кожен має торгову площу близько 500 м². Обидва магазини пропонують великий асортимент місцевих продуктів і делікатесів, щоб задовольнити потреби місцевих сімей та туристів. Вони також поєднують випічку з місцевих пекарень з асортиментом випічки в магазині, щоб забезпечити повну пропозицію в цій важливій категорії товарів. Уейн Ходсон, президент правління, сказав про програму розширення: «Ми постійно розвиваємо мережу, шукаємо нові місця і підтримуємо наших незалежних роздрібних продавців. Ми орієнтуємося на польське підприємництво – і наші роздрібні торговці, і виробники часто є сімейними підприємствами з давніми традиціями. На полицях наших магазинів покупці можуть знайти безліч польських товарів хорошої якості і великий асортимент продукції власної торгової марки SPAR».

У м. Паканове також відкрився зручний магазин товарів першої необхідності SPAR, що пропонує великий асортимент фруктів та овочів, свіже м’ясо і м’ясні напівфабрикати. Цей магазин має торгову площу 167 м².

Щотижневі покупки в супермаркетах EUROSPAR

У березні SPAR відкрив кілька супермаркетів EUROSPAR у різних частинах країни, як власних, так і незалежних. Серед цих відкриттів був супермаркет EUROSPAR площею 1400 м² в Познані, який був перетворений з мережі Piotr i Pawel. Пропозиція магазинів налічує понад 20 000 найменувань товарів.

Фірмові страви від місцевих постачальників доповнюють вибір імпортних продуктів. У відділах свіжих продуктів покупці можуть знайти найякісніші фрукти та овочі, сир, рибу, а також відмінну випічку і кондитерські вироби. У відділі готових страв представлені популярні місцеві делікатеси.

Сучасні системи охолодження і освітлення, а також використання натуральних матеріалів в пекарнях і відділах свіжих продуктів підсилюють атмосферу магазину. У відділах SPAR Natural представлені продукти для здорового харчування. Відкриття було за запуском супермаркету EUROSPAR у Гданську, який також був перетворений з мережі Piotr i Pawel. У Торуні незалежний роздрібний торговець перевів два магазини в формат супермаркетів EUROSPAR.

Просування місцевих постачальників

Гостей супермаркетів усе більше привертає увагу зростаючий асортимент продуктів під власною торговою маркою SPAR, який, як очікується, до кінця року виросте до 600. Кампанія «Купуйте польський в SPAR», запущена в лютому, підкреслює якість і вибір місцевих продуктів. SPAR Польща має намір підтримувати темпи зростання протягом цього року і вітає незалежних роздрібних торговців, які бажають співпрацювати з глобальним брендом.

За матеріалами ресурсу https://spar.ua/