![](https://nashkraj.ua/bitrix/uploads/2021/04/463474358569670.jpg)
Мультиформатна стратегія SPAR Польща: власні магазини і роздрібні торговці
SPAR Польща пропонує вражаючий асортимент товарів у різних цінових категоріях, допомагаючи клієнту через можливість справді великого вибору знайти те, що якнайкраще йому підійде. Реалізацію такого підходу забезпечила мультиформатна стратегія. Вона охоплює магазини, що належать компаніям і незалежним роздрібним торговцям.
Мультиформатна стратегія
SPAR недавно відкрив супермаркети у Варшаві і Вроцлаві, кожен має торгову площу близько 500 м². Обидва магазини пропонують великий асортимент місцевих продуктів і делікатесів, щоб задовольнити потреби місцевих сімей та туристів. Вони також поєднують випічку з місцевих пекарень з асортиментом випічки в магазині, щоб забезпечити повну пропозицію в цій важливій категорії товарів. Уейн Ходсон, президент правління, сказав про програму розширення: «Ми постійно розвиваємо мережу, шукаємо нові місця і підтримуємо наших незалежних роздрібних продавців. Ми орієнтуємося на польське підприємництво – і наші роздрібні торговці, і виробники часто є сімейними підприємствами з давніми традиціями. На полицях наших магазинів покупці можуть знайти безліч польських товарів хорошої якості і великий асортимент продукції власної торгової марки SPAR».
![](https://nashkraj.ua/bitrix/uploads/2021/04/5474585695679-1024x737.jpg)
У м. Паканове також відкрився зручний магазин товарів першої необхідності SPAR, що пропонує великий асортимент фруктів та овочів, свіже м’ясо і м’ясні напівфабрикати. Цей магазин має торгову площу 167 м².
Щотижневі покупки в супермаркетах EUROSPAR
У березні SPAR відкрив кілька супермаркетів EUROSPAR у різних частинах країни, як власних, так і незалежних. Серед цих відкриттів був супермаркет EUROSPAR площею 1400 м² в Познані, який був перетворений з мережі Piotr i Pawel. Пропозиція магазинів налічує понад 20 000 найменувань товарів.
Фірмові страви від місцевих постачальників доповнюють вибір імпортних продуктів. У відділах свіжих продуктів покупці можуть знайти найякісніші фрукти та овочі, сир, рибу, а також відмінну випічку і кондитерські вироби. У відділі готових страв представлені популярні місцеві делікатеси.
Сучасні системи охолодження і освітлення, а також використання натуральних матеріалів в пекарнях і відділах свіжих продуктів підсилюють атмосферу магазину. У відділах SPAR Natural представлені продукти для здорового харчування. Відкриття було за запуском супермаркету EUROSPAR у Гданську, який також був перетворений з мережі Piotr i Pawel. У Торуні незалежний роздрібний торговець перевів два магазини в формат супермаркетів EUROSPAR.
![](https://nashkraj.ua/bitrix/uploads/2021/04/79568345121525548-1024x737.jpg)
Просування місцевих постачальників
Гостей супермаркетів усе більше привертає увагу зростаючий асортимент продуктів під власною торговою маркою SPAR, який, як очікується, до кінця року виросте до 600. Кампанія «Купуйте польський в SPAR», запущена в лютому, підкреслює якість і вибір місцевих продуктів. SPAR Польща має намір підтримувати темпи зростання протягом цього року і вітає незалежних роздрібних торговців, які бажають співпрацювати з глобальним брендом.
За матеріалами ресурсу https://spar.ua/