Блог
Копченні продукти: ідеальний баланс смаку та користі
Чим обумовлена шалена популярність копченого м’яса, ковбас, риби, їхня щоденна присутність на наших столах і в меню елітних ресторанів? Безумовно, їхнім апетитним виглядом, приємним смаком, чудовим ароматом з ноткою диму. А ще вони достатньо довго зберігаються. Однак мало хто знає, як відбувається цей процес відбувається. Способи копчення м’яса, птиці та риби, їхні відмінності Копчення у виробничих цехах може бути холодним, […]
«Від ферми до виделки»: SPAR Шаньдун запроваджує нові інновації
Якість обслуговування покупців, як і завжди, залишається пріоритетом для ритейлерів SPAR Китай. Водночас значну увагу приділяють атмосфері магазинів, а також продуктам і послугам з використанням найбільш сучасних технологій. А завдяки інноваційній програмі пошуку джерел «від ферми до виделки» від SPAR Shandong магазини забезпечені найкращими свіжими місцевими продуктами. Такий підхід підвищує ефективність, прозорість і відстеження по всьому ланцюжку поставок. Більше, ніж […]
Борг і заборгованість: у чому різниця
Так буває, що в підприємства у бухгалтерському обліку спокій і тиша – жодних заборгованостей, аж раптом контрагент каже про певні борги і навіть загрожує санкціями… І такий розвиток подій цілком допустимий, оскільки борг у правовому сенсі не завжди теж саме, що заборгованість у бухгалтерському обліку. А щоб з’ясувати, у чому різниця – треба порівняти ці два поняття порівняти. Під боргом […]
Сутність рентабельності бізнесу
Коли провадиш бізнес, важливо розуміти, наскільки ця діяльність ефективна. За однією лише величиною прибутку ефективність неможливо визначити. Адже для того, щоб отримати прибуток, потрібно спочатку використовувати будь-які ресурси: гроші, обладнання тощо. Тому те, що ви вкладаєте, теж не можна скидати з рахунків. Показник рентабельності враховує і прибуток, і витрати, тому з його допомогою можна найбільш точно визначити, наскільки ваш бізнес […]
Історії розвитку «Наш Край», SPAR, KFC та McDonald’s: успішні 4 кейси франчайзингу (Частина 2)
1. «Наш Край» – лідер франчайзингу в Україні. Продуктовий ритейлер, що приніс модель франчайзингу в Україну Мережа супермаркетів «Наш Край» почала свій розвиток 20 жовтня 2001 року, відкривши перший сучасний супермаркет у м. Рівне. Уже через рік другий магазин було відкрито у м. Луцьк (до речі, даний магазин працює і сьогодні). Даний торговий заклад був першим і єдиним на той […]