Блог

ЗНАЧЕННЯ БУХГАЛТЕРА У КЕРУВАННІ ПІДПРИЄМСТВОМ

08.06.2021

Бухгалтер зазвичай є «правою рукою» керівника підприємства, його радником, і від нього багато у чому залежить добробут компанії. Через бухгалтера проходить уся документація підприємства і йому відкриті комерційні тонкощі, які є в кожній організації. Основними функціями бухгалтера є: безперервне ведення бухгалтерського обліку; організація бухгалтерського обліку відповідно до законодавства та установчих документів, забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних принципів бухгалтерського обліку; дотримання […]

Як розкрутити інтернет-магазин: 10 підказок

07.06.2021

Щоб поліпшити показники онлайн-продажів, зовсім не обов’язково повністю переробляти сайт або збільшувати рекламний бюджет. Головне – знати свого споживача і правильно презентувати йому пропозиції. Як? Дізнайтеся в цій статті. Тимчасові розпродажі Механіка обмеження за часом відмінно працює не тільки в рамках інтернет-магазину. Вона підійде для будь-яких продажів. Є глобальні розпродажі за типом «Чорної п’ятниці» або локальні активності великих агрегаторів. Але […]

Взаємозв’язок та відмінності між бухгалтерським та управлінським обліком

04.06.2021

Бухгалтерський та управлінський облік мають багато спільних рис:  використовують загальну інформаційну систему, зокрема для обліку витрат; дані бухгалтерського обліку використовують для ухвалення управлінських рішень, а дані управлінського обліку можуть бути вихідною базою для розрахунків. На перший погляд – ніби про одне і те ж. Але задачі різні. Управлінський облік призначений для розв’язання таких основних задач: забезпечення керівництва підприємства інформацією про […]

Адаптація маркетингової стратегії

03.06.2021

Ми бачимо і чуємо, як пандемія COVID-19 впливає на те, як компанії обслуговують своїх клієнтів по всьому світу. Власники бізнесу вносять зміни у пропоновані ними послуги, багатьом доводиться переглядати стратегії маркетингу і реклами. Зараз вкрай важливо продумувати свої стратегії з урахуванням короткострокових перспектив. Вивчити споживчий сегмент Криза COVID-19 не тільки внесла свої корективи в маркетингову стратегію, а й підтвердила те, […]

Зростання ВТМ: здивувати і завоюванти

02.06.2021

В Україні 96% населення помічають зростання цін. Але чи розуміє покупець, як раціонально витрачати свій бюджет? Чи бачить у ВТМ можливість заощадити, надто у час пандемії? Покупець усе ще розуміє, що товар ВТМ дешевший брендованого, однак тепер він вимагає високу якість за цю ціну. На перший погляд здається, що зростання ВТМ обумовлено зниженням купівельної спроможності, оскільки більшість приватних марок представлені […]