Як змінюється курс в ритейлі США для прискорення планів повороту

17.08.2021

В епоху після коронавірусу ринок ритейлу в США, як і в усьому світі, зміниться до невпізнання.

Такі компанії, як Ralph Lauren та Under Armor, зараз пожинають плоди цих зусиль, коли покупці повертаються до магазинів, щоб поповнити свої шафи, і інвестори це помічають.

За словами аналітика BMO Capital Markets Сімеона Зігеля, значна частина галузі була захищена «покриттям COVID» під час кризи охорони здоров’я. Оскільки покупці сиділи вдома, очікування були низькими. Це дало компаніям час працювати поза увагою, роблячи стратегічні кроки, як-от закриття магазинів та скорочення робочих місць.

«Публічні компанії є рабами результатів наступного кварталу, – пояснив Зігель в інтерв’ю. – Тому публічній компанії дуже важко створити будь-яку значну зміну в стратегії, не викликаючи збурень».

Однак пандемія зробила так, що вона зібрала дохід із столу. За словами Зігеля, це поставило очікування інвесторів на тимчасову паузу: «Однак уперше за весь час це дозволило компаніям вийти за межі наступного кварталу».

Не всі роздрібні торговці виявилися доволі спритними, щоб скористатися цим унікальним моментом. Але цього тижня Under Armour та Ralph Lauren довели, що вони ініціювали зміни і це окуплюється. Протягом найближчих тижнів низка інших роздрібних торговців, починаючи від Macy’s до Gap, щоквартально повідомлятимуть про результати, а Уолл -стріт буде спостерігати, як ця тенденція проявиться. Аналітики та інвестори шукають ознак того, що бізнес дотримується лінії просування акцій та зберігає запаси ощадливими, щоб не обтяжувати прибуток.

Оскільки економіка США знову відкривається, багато американців мають готівку. Витрати знову переходять на одяг, коли люди починають подорожувати, зустрічатися з друзями та родиною, а діти повертаються до школи. Результат: роздрібні продажі знову зростають.

Under Armor бере цінову силу

Under Armor у вівторок звітував про четвертий поспіль квартальний прибуток, оскільки його зусилля з повороту стимулювали продовження імпульсу.

Обсяг продажів у 1,35 мільярда доларів майже вдвічі перевищив показники компанії за рік до цього і перевищив рівень 2019 року. Незважаючи на те, що Under Armor був бенефіціаром того, що більше дітей повертаються до командних видів спорту, а дорослі – до спортзалу, компанія також доклала зусиль, щоб продати більше товару за повну ціну, збільшивши тим самим суму, яку споживачі витрачають на покупку.

Протягом усієї пандемії Under Armour просунувся вперед зі своїми планами вийти з 2 000 до 3 000 магазинів-партнерів, а до кінця наступного року залишиться з 10 000. Своєю чергою компанія розширює свій більш прибутковий бізнес безпосередньо для споживачів.

Аналітик Evercore ISI Омар Саад підрахував, що Under Armour проактивно втратив близько 10% свого бізнесу порівняно з 2019 роком, залишивши для цього «меншу, але здорову базу» для зростання.

З урахуванням різних розпоряджень, включаючи продаж MyFitnessPal в рамках Armour, зростання його доходів досягає приблизно на 20% вище рівня до пандемії, як зауважив Саад.

«Це стратегічне рішення під час пандемії відновити свої продажі, акції та запаси для більш здорового зростання в майбутньому. Ми раді бачити реальні відчутні виплати вже у формі прийняття більш високих цін та розширеної валової націнки», – сказав він у записці до клієнтів.

Оскільки очікується, що обсяги продажу зростуть більше, ніж планувалося, Under Armor очікує цього року ще більших результатів, включаючи резервування прибутку замість збитку.

«У 2022 році й після цього, безумовно, у нас є можливість мати певну силу. З точки зору того, що бренд продовжує вдосконалюватися, а також підвищувати ціни, – сказав виконавчий директор Патрік Фріск аналітикам під час телефонної конференції з прибутків. – І ми матимемо більше можливостей зараз, коли ставатимемо сильнішими».

Компанія назвала кросівки як один із прикладів, коли їй вдалося підняти ціни. Сьогодні вона продає пару за 160 доларів, які раніше коштували 100 доларів.

Акції Under Armor у вівторок закрилися на 7,5%, оскільки інвесторів підбадьорювали оптимістичні прогнози. У середу акції прискорилися ще більше, останнім часом зросли майже на 6%. З початку року акції зросли майже на 40%.

Ральф Лорен стає найрозумнішим у Північній Америці

Ralph Lauren також переосмислює своїх роздрібних партнерів, прагнучи зробити кожен продаж більш прибутковим і зберегти сильне сприйняття свого бренду порівняно з іншими аналогами класу люкс.

Фінансовий директор та головний операційний директор Джейн Нільсен прокоментувала під час телефонної конференції у вівторок, що з оглядну на пандемію Covid, оптові партнерські відносини Ральфа Лорена є «міцнішими, здоровішими та більш співпрацюючими, зосередженими на маркетингу і відповідним рівнем запасів, які ми відновлюємо, користуються попитом ».

Протягом 2020 року, за її словами, Ральф Лорен покинув низку оптовиків нижчого рівня та значно припинив свою присутність у роздрібних магазинах за низькими цінами.

Прибуток Ральфа Лорена за період, що закінчився 26 червня, у розмірі 2,29 долара за акцію спростував оцінки аналітиків у 86 центів, оскільки ці зусилля явно окупилися. Компанія також прогнозує більший, ніж очікувалося, ріст продажів на весь рік.

Виходячи з пандемії, аналітик Wells Fargo Айк Боручов сказав, що Ральф Лорен виявився «в першому етапі реалізації плодів цієї праці». Здобутки, які вони отримують, не дають жодних ознак «поломки».

Ральф Лорен приєднався до Louis Vuitton та Tiffany mother LVMH разом з Майклом Корсом, батьком Capri Holdings, опублікувавши високі результати за останні дні. Його акції закрилися у вівторок на 6,1%. У середу акції трохи відступили, але цього року акції зросли приблизно на 19%.

Виробник нижньої білизни Victoria’s Secret, який цього тижня офіційно вийшов з L Brands, щоб почати торгувати як власна державна компанія, – це ще один роздрібний продавець, який надав Уолл -стріт докази того, що його зусилля скоротити знижки та скоротити інші непотрібні витрати окупаються.

Аналітики Morgan Stanley у вівторок розпочали висвітлення Victoria’s Secret із надмірною вагою, назвавши це «правдоподібною історією повороту» та «одним з найпривабливіших імен у спеціалізованих торговельних приміщеннях». Акції Victoria’s Secret закрили свою першу торгівлю на NYSE на 26,6%. Вони додали до цього прибутку в середу.

За даними Siegel компанії BMO, Under Armor, Ralph Lauren, Capri Holdings та Victoria’s Secret пропонують найкращі приклади тенденції «обкладинки Covid», яку вона відстежувала. Попередили, що сьогодні деякі компанії отримують вигоду від здорового споживчого середовища, але зростання продажів не триватиме, оскільки ці компанії не скоригували свої стратегії.

«Є компанії, які збираються повернутися до акцій, як тільки їхні сусіди почнуть просувати, – сказав Зігель. – Тоді ми побачимо переможців та переможених». Примітка Зігеля не містить прикладів компаній цієї категорії, і лише час покаже, які з них відповідають опису.

Проте такі компанії, як Gap Inc. та власник компанії Calvin Klein PVH, можуть утриматися від зростання продажів. Обидва мають низькопродуктивні активи, які можуть стримувати довгострокове зростання. Компанія Gap продовжує працювати над тим, щоб її бренд робочого одягу Banana Republic став більш актуальним для покупців, тоді як PVH усе ще сильно залежить від оптових партнерів, на які в минулому році припадало 50% його бізнесу. «Covid надав прикриття для планування бізнесу та переробки бізнесу на майбутнє, а не на наступний квартал, – сказав Зігель. – Це не означає, що кожна компанія скористалася цим».

Оксана Крук, менеджер з імпорту мереж “Наш Край”|”SPAR”

За матеріалами ресурсу https://spar.ua/