Блог

Що підготувати до Великоднього асортименту?

05.04.2023

Важливо зазначити, що у великодній традиції не входить готування м’яса у Великий Піст, який передує Великодню. Тому, вживання м’яса на Великдень має особливе значення та є символом радості та святковості.

GPT-чат в бізнесі

28.03.2023

В електронній комерції взаємодія з клієнтами є надзвичайно важливою. Кожен успішний бізнес знає, що задоволені клієнти – це ключ до успіху. У світі, де люди стають все більше залежними від технологій, використання штучного інтелекту в комунікації з клієнтами стає все більш популярним. В останні роки з’явилися різні інструменти штучного інтелекту для електронної комерції, одним з них є GPT-чат.

Як відкрити та запустити відділ кулінарії?

26.03.2023

Бізнес кулінарії швидко зростає за останні кілька років і забезпечує відповідно приріст товарообігу. Експерти прогнозують, що і на наступні роки готові страви становитимуть значну частину обороту, але з правильною концепцією, свіжістю та якістю страв. Тому виникає питання: «чи правильну кулінарію я пропоную покупцеві?», «як підвищити прихильність клієнтів та залучити більше клієнтів?».

Як відкрити власний магазин?

26.03.2023

У сучасному світі багато споживачів думають про онлайн-покупки, коли чують термін «роздрібна торгівля». Хоча невеликі роздрібні торговці досягають успіху в Інтернеті, все ще існує ринок для звичайних роздрібних магазинів. Більшість із цих компаній також присутні в Інтернеті, але є дещо в особистому досвіді покупок, що неможливо відтворити в Інтернеті.

Як ефективно викладати м’ясо, субпродукти та м’ясних напівфабрикатів

25.03.2023

Для загального показу можуть викладатися товари комплексного попиту чи будь-які інші товари, які подаються до столу разом із м’ясом. На прийняття споживачем рішення про комплексну покупку таких товарів впливають рекламно-інформаційні матеріали, що вивішуються в місцях продажу. Без цього спільна викладка пов’язаних між собою товарів буде даремною.