Блог
Які маркетингові будуть тренди у 2023 році?
Деякі маркетингові тренди тривають вічно. Насправді вони приходять і зникають із великою швидкістю — і маркетологи повинні адаптуватися.
Збільшуємо продажі кави у супермаркеті
Існує багато факторів, які можуть впливати на збільшення продажів кави
Як працював ритейл у 2022 році
Український продуктовий ритейл ще досі не відійшов від кризи через пандемію COVID-19, і зараз стикнувся з новими викликами повномасштабної війни. Продуктові мережі стійко долають труднощі, але паритет на ринку змінюється. Яким же буде найближче майбутнє організованого ритейлу?
Власний бізнес: з чого почати?
На перший погляд, багатьом підприємцям-початківцям здається, що відкрити магазин – це найкраще вкладення, яке не вимагає багато зусиль, часу та коштів. На жаль, це зовсім неправильна думка. У процесі відкриття магазину з нуля виникає стільки питань, що швидко розібратися, ніяк не вийде.
Чому ВТМ – це завжди хороша ідея для магазину?
Якщо ви бажаєте відкрити свій продуктовий магазин і щоб він був прибутковий, то потрібно продумати асортимент. Адже успішна діяльність будь-якого супермаркету невід’ємно пов’язана з товарним асортиментом. Вірно підібраний асортимент, або іншими словами, збалансований, гарантує прибуткову роботу магазину. Асортимент повинен бути різноманітним, враховувати уподобання та смаки відвідувачів. На жаль, не існує універсальних підходів для визначення ідеального асортименту продукції. Тому потрібно постійно вивчати та аналізувати поведінку споживачів, їхні матеріальні можливості, мотиви покупки тощо.