Експерти радять
Масові знижки vs персональні промоакції
Масові знижки на товари – це поширений інструмент в рітейлі. Практично в кожній категорії продуктів завжди є товар який можна придбати зі знижкою. Великий відсоток покупців приходить в магазин зі списком товарів, які він має купити. Тобто покупець і так готовий купити товар за повною ціною, але ми пропонуємо йому товар зі знижкою. Виникає питання: чи є альтернатива масовим знижкам? […]
Сучасна випічка. Попит та пропозиція
Запорука міцного здоров’я та природного імунітету частково залежить від споживання якісних продуктів та повноцінного раціону. Не секрет, що в новому тисячолітті, змінилася культура споживання хліба та хлібопродуктів. Це частково пов’язано із тенденцією ведення «здорового способу життя», широкий вибір випічки на різний смак, регіонального попиту. Але буває так, що хліб зникає з раціону споживачів, оскільки його не вважають корисним продуктом […]
5 причин, навіщо бізнесу потрібна програма лояльності
Продавати своїм наявним клієнтам набагато простіше і дешевше, ніж залучати нових. Тож стимулюйте їх повертатися. Хочете більше постійних клієнтів, що повертаються і роблять покупки знову і знову? Клієнтів, які витрачають більше і частіше відвідують ваш заклад? Тоді саме програма лояльності може стати дієвим та надійним інструментом для створення та підтримки такого типу клієнтів. Чому? Почнемо з найбільш суттєвого факту: клієнтам […]