Маркетинг і кольори

21.12.2020

Червоний

Асоціації: любов, вогонь, агресія, секс, влада, спека, сила, кров, небезпека, загострення пристрастей.

Як використовується: пробуджує апетит, тому активно використовується  фастфудом (McDonalds, Cola), а також  у розвагах (Netflix)

Синій

Асоціації: довіра, безпеку, логічність.

Як використовується: один з найбільш нейтральних кольорів, він про відчуття безпеки і спокою (Facebook, Samsung, Samsung, інтерфейси офісних і бізнес-програм). У дітей асоціюється зі зростанням і серйозністю. Чомусь вважається чоловічим кольором і кольором чистоти.

Зелений

Асоціації: гармонія, природа, життя, молодість, свіжість, екологічність.

Як використовується: в комбінації з бежевим  ми отримуємо екологічність і натуральність. Типу: зелень + крафт. А завдяки асоціації з надійністю і грошима зелений колір успішно застосовується банками.

Фіолетовий

Асоціації: мудрість, зрілість, фантазія, багатство, магія.

Як використовується : фіолетовий часто асоціюється з магією. З його допомогою легко виділитися з натовпу, що успішно зробила Мілка. Колір  використовується в антивіковій косметиці.

Чорний

Асоціації: ніч, таємничість, авторитет, розкіш, преміальність, статусність

Як використовувати: найчастіше зустрічається серед  дорогих товарів, в  яких виробник  хоче підкреслити вишуканість і високу якість (Chanel, Hugo Boss).

Жовтий

Асоціації: легкість, літо, сонце, увагу.

Як використовувати: знижки, акції, туристичні путівки, дитячі товари.

Які ваші улюблені кольори в рекламі?

Оксана Грищук, менеджер департаменту маркетингу мереж “Наш Край”|SPAR